از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

هر شب دل پر خونم بر خاک درت افتد

 

هر شب دل پر خونم بر خاک درت افتد
باشد که چو روز آید بر وی گذرت افتد

زیبد که ز درگاهت نومید نگردد باز
آن کس که به امیدی بر خاک درت افتد

آیم به درت افتم، تا جور کنی کمتر
از بخت بدم گویی خود بیشترت افتد

من خاک شوم، جانا، در رهگذرت افتم...
آخر به غلط روزی بر من گذرت افتد

گفتم که: بده دادم، بیداد فزون کردی
بد رفت، ندانستم، گفتم: مگرت افتد

در عمر اگر یک دم خواهی که دهی دادم
ناگاه چو وابینی رایی دگرت افتد

کم نال، عراقی، زانک این قصه درد تو
گر شرح دهی عمری، هم مختصرت افتد

"
فخرالدین عراقی"

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر سالار جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ http://tarh7.r98.ir/

شما چقدر باهوش هستین ؟

ایران من جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ http://miladahora.blogdehi.com

سلام وب زیبایی داری.
اگه دوست داری تو خونه درآمد معقولی داشته باشی به وب من یه سری بزن.
میلاد اهورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد