از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

در انتظار توام .. شمس لنگرودی

در انتظار توام
در چنان هوایی بیا
که گریز از تو ممکن نباشد
تو
تمام تنهایی‌هایم را
از من گرفته‌ای
خیابان‌ها
بی حضور تو
راه‌های آشکار
جهنم‌اند...
"شمس لنگرودی"
نظرات 1 + ارسال نظر
پروین سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
من مطلبتان راجع به تعیین جنسیت خوندم به هر جا زنگ میزنم روش ivf یا iui رو ندارن نمیدونم کجا باید برم میشه کمکم کنید ممنونم

سلام دوست گرامی
راستش من شخصا اطلاعاتی در این زمینه ندارم . مطالبی را هم که در وبلاگم مشاهده می فرمایید از جاهای مختلف کپی کردم . اما پیشنهاد میکنم در گوگل سرچ بفرمایید به امید خدا به نتیجه می رسید .مراکز بسیاری را میتوانید در گوگل بیابید که اگر هم نتوانند این روشها را پشتیبانی کنند اما حداقل میتوانند شما را راهنمایی کنند . مثلا من با سایت زیر برخورد کردم. شما میتوانید با ایشان تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید .
http://azitasaffarzadeh.com/service/sex-selection/
ضمن اینکه نظر شخصی من این است که هر چیزی را خدا صلاح بداند قبول کنیم و دنبال تعیین جنسیت فرزند نباشیم . بچه باید صالح باشد . پسر و دخترش تفاوتی نمیکند.
بازم براتون آرزوی موفقیت میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد