از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

جز روزگار من ، همه چیز را سفید کرده برف ..

جز روزگار من

همه چیز را سفید کرده برف.
شمس لنگرودی

عمری اگر باقی بود...

با این همه عمری اگر باقی بود...
طوری از کنار زندگی میگذرم....

که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد 

و
نه این دل ناماندگار بی درمان

سید علی صالحی

کاش پنجره ات باز باشد ..

این روزهـــــا 

هــــــوا پـُــر شده  از آرزوهـــای خـــــوب 

که برایـــت به بــــادها سپـــرده ام؛

کـــاش پنجره ات بــاز بـــاشد .....

بدترین اتفاق ..

همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمی توانیم آنها را
در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق

شاید همین باشد ...

-- ایلهان برک

خواستم فرض کنم ، دوستم داری .. باورم شد

خواستم فرض کنم،
دوستم دارى...

باورم شد...


پویا جمشیدی 

شیرینی زندگانی ..

شیرینی زندگانی بیش از یک بار به کام آدم نمی نشیند؛

اما تلخی هایش هر بار تازه اند،
هر بار تازه تر ...

"محمود دولت آبادی"

روزگار ای بی مروت ...!

روزگار ای بی مروت ...!

آسمانم را گرفتی، سایبانم را مگیر
بال‌هایم را شکستی، آشیانم را مگیر

نامی از من بر زبان جاری مکن، بگذار تا
مدتی هم در خودم باشم، نشانم را مگیر

طعنه‌های آشکارِ لحظه‌های شک و خشم
گریه‌ی پنهانی و سوز نهانم را مگیر

وقت « نه » گفتن به نامردم، دهانم را مبند
لحظه‌ی آتش به پا کردن زبانم را مگیر

راحتم از بیم دشمن، فارغم از خیر دوست
دوستانم را رها کن، دشمنانم را مگیر

روزگار! ای بی‌مروت فتنه‌ی ایمان سِتان
هرچه می‌خواهی بگیر، اما امانم را مگیر

"سهیل محمودی "

تنهایی..

تنهایی

به تنهایی هم
می تواند دخل آدم را بیاورد

چه برسد به این که
دست به یکی کند با غروب
دست به یکی کند با جمعه
با پاییز ...!

-- رویا شاه حسین زاده 

می تونی یک نفر رو از ذهنت پاک کنی، ولی ..

می تونی یک نفر رو از ذهنت پاک کنی
ولی بیرون انداختنش از قلبت
یک داستانِ دیگه ست…

--چارلی کافمن 

جنس دل..

آدم است دیگر!
جنسِ همه‌ چیزش عوض می‌شود،
جز جنسِ دلش..
افشین صالحی

قشنگترین کلمۀ بی رحمِ جهان ..

دوستت دارم

قشنگترین کلمه بی‌ رحم جهان است

بی‌ آنکه بخواهی

تنهاییت را بیشتر می‌کند..

"امیروجود"

محبت ..

محبت همه چیز را شکست می دهد و خود شکست نمیخورد.

" تولستوی "

ماندن یک دل ساده می خواهد ... !

ماندن 
شیرین و فرهاد و لیلی و که و که و که 
نمی خواهد
ماندن یک من و یک توِ ساده می خواهد
یک غرورِ فراموش شده
ماندن یک دل ساده می خواهد ... !

***

عادل دانتیسم

زیبایِ تنهایِ دل..

زیبایِ تنهایِ دل
نگرانِ حالِ من نباش
خوب است
اما اینکه هوایم 
ابری ست 

و نمی بارم
بد است ...

ــــــــــــــــــــــــــــ
حسین . فیاضی