از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

سامی یوسف برای غزه ‌خواند(+دانلود فایل صوتی)

سامی یوسف پس از اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و اعلام حمایت خود در "فیس بوک" شخصی‌اش، ترانه جدید خود را به‌نام "فلسطین جاویدان" Forever Palestin برای مردم غزه ‌خواند.
سامی یوسف خواننده محبوب دنیای اسلام که امروز به نام بزرگی در عرصه بین‌المللی تبدیل شده و هر خبر یا سخنی از او به تیتر بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا تبدیل می‌شود، درباره فاجعه غزه ساکت ننشسته و تا امروز واکنش‌ها و اعتراضات متفاوت و دنباله‌داری را به رژیم صهیونیستی ابراز کرده است.

ادامه مطلب ...

برنامه 90 وجدان بیدار فوتبال ایران است

حاج رضایی در گفت و گو با فارس:
برنامه 90 وجدان بیدار فوتبال ایران است

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال گفت: برنامه 90 وجدان بیدار فوتبال ایران است و این به دلیل اصالت و پاکی عادل فردوسی‌پور است.

ادامه مطلب ...

معذرت

با سلام  

 

این روزها مشغول امتحانات پایان ترم هستم . 

برای همین خیلی وقت نمی کنم به وبلاگم برسم . 

نتیجه اخلاقی اینکه هم شرمنده دوستان  و هم شرمنده وبلاگم هستم . 

 

با تشکر  - امضا :خودم

سخنی از دکتر شریعتی

بدترین گناه این است  

 که به کسی که تو را راستگو می پندارد  

 

 دروغ بگویی

نیایش

خدایا!

خدایا! ای نزدیکتر از من به من
خدایا! ای عاشق حقیقی من
خدایا! ای همدم لحظه های تنهایی ام
خدایا! ای درمان همه دردهایم
خدایا! در انتظارم
در انتظار رحمت تو که هزاران بار بر من فرو فرستاد ه ای
تو خود خوب می دانی که آرزوهایم پایانی ندارد
ولی باز هم خدایا به من بیاموز
چگونه عشق بورزم و مهر را از تو طلب کنم
تا شاید انسان بودن را تجربه کنم

همسفر رویاهایم می شوی؟

همسفر رویاهایم می شوی؟


یکی از دلایل شکست در زندگی زناشویی این است که افراد پیش از ازدواج مکالمه طولانی و جدی با یکدیگر ندارند. در اینجا سوالاتی را مطرح کرده‌ایم که به شما در شناخت بهتر همسر آینده‌تان کمک می‌کند. حقیقتا این سوالات کلید طلایی هستند و اگر شما و همسرتان این نکات را از یکدیگر بدانید امکان شکست در ازدواج‌تان کمتر خواهد بود.

چه عادت‌هایی دارد؟

آیا شما سحرخیز هستید؟ همسر آینده‌تان چطور؟ چند ساعت در شبانه‌روز تلویزیون تماشا می‌کنید؟ آیا طرف مقابلتان آدم ولخرج، مقتصد یا خسیسی است؟ چقدر کار می‌کند؟ بهتر است بدانید همسر آینده‌تان چقدر زمان صرف حمام رفتن، خوابیدن یا کارهای شخصی‌اش می‌کند؟ آیا این زمان‌ها با ساعت طبیعی زندگی شما در تداخل است یا نه؟

ادامه مطلب ...

سلامت مو و کاهش روند ریزش آن:

سلامت مو و کاهش روند ریزش آن:

 
مطالعات نشان داده اند که مصرف رژیم غذایی غنی از سیلیسیوم، کلسیم و آهن، ریزش مو را کاهش می دهد. سبزیجات برگی سبز به خصوص سبزیجات دریایی، منابع غنی از مواد معدنی هستند و جو می تواند سیلیسیوم موردنیاز را تامین کند.میوه های خشک و آب آلبالو، یکی از منابع غنی آهن هستند.
 
 در خانم ها ریزش مو می تواند نشانه ای از وجود یک مشکل در لوله گوارشی و یا نتیجه ناکافی بودن اسید معده و یا کمبود پروتئین، روی و یا دیگر مواد مغذی باشد.
ادامه مطلب ...

به زبان خودتان رحم کنید


حتما شما هم دیده اید که برخی از نوجوانان بینی خود را سوراخ می‌کنند و از آن یک گوشواره و یا نگین عبور می‌دهند و یا برای مثال لاله گوش شان را سه سوراخ می‌کنند و از هر کدام یک گوشواره عبور می‌دهند. این کار (پیرسینگ) یکی از همان فرهنگ‌های غلطی است که از مرزها گذشته است و گریبان گیر برخی از نوجوانان ما هم شده است. این روزها در دنیا سوراخ کردن بخش هایی از بدن و آویختن زیور آلات به آن، یک مد عجیب و غریب دیگر است ولی برخی از نوجوانان پا را از این‌هم فراتر گذاشته و بخش هایی از زبان و یا لب را سوراخ کرده و نگین و حلقه‌هایی از آن عبور می‌دهند.

ادامه مطلب ...

آیا بوسیدن کار خطرناکیست؟

به من گفته شده بود " بهتره حواست باشه که چه کسی را بوس می کنی ! ". دبیرستانی بودم که بیماری مونو شایع شد . بچه ها یک ماه از مدرسه عقب افتادند ؛ به همه گفته شده بود که این مسئله به خاطر آن است که " تعداد زیادی از مردم ،‌تعداد زیاد دیگری را بوسیده اند" . وقتی این اتفاق افتاد فقط دو سه تا از بچه ها مونو[1] گرفته بودند که آنها حتی همدیگر را هم نمی شناختند ، بقیه اش هیجان زیاد ، شایعه و داستان بود .اما این " بیماری بوسیدن" ، که خیلی ها آن را اینطور می نامیدند، همیشه برای من جای سئوال داشت . آیا واقعاً خطرناکه ؟ آیا واقعاً بوس کردن کار پرریسکیه ؟

ادامه مطلب ...

نبایدهای پس از صرف غذا

غذای سالم و مفید  یکی از مهمترین ارکان زندگی برای برخورداری از سلامت می‌باشد اما تنها دقت در سالم بودن آن مهم نیست بلکه باید مواردی را نیز در نظر گرفت که در این مقاله به آنها می‌پردازیم.
 
1. سیگار نکشید
 آزمایش‌ها ثابت کرده‌اند کشیدن یک سیگار پس از صرف غذا از نظر احتمال ابتلاء به سرطان، معادل کشیدن 10 سیگار در مواقع دیگر است. 
 

ادامه مطلب ...

صد خواننده برتر تاریخ موسیقی

صد خواننده برتر تاریخ به انتخاب مجله رولینگ استون

بار دیگر رولینگ استون یک نظرسنجی و لیست دیگر رو کرده. این مجله که هر چند وقت یک بار چنین لیست‌های جالبی منتشر می‌کند و پیش از این صد گیتاریست برتر، 500 آهنگ برتر، صد آلبوم برتر، صد گیتار سانگ برتر، بهترین ملودی‌های گیتار و ... را در نظرسنجی از موزیسین‌ها، کارشناسان و موسیقی دوستان انتخاب کرده بود، حالا دست به انتخاب صد خواننده برتر تاریخ زده است. البته توقع نداشته باشید که در این لیست نام امثال پاواروتی را ببینید. این لیست بیشتر به خوانندگان سبک‌های پاپ، راک، کانتری، سول، هیپ‌هاپ و ... اختصاص دارد و کمتر خوانندگان جز و غیره در آن به چشم می‌خورند.
ادامه مطلب ...

مردانى که همسران زیبا مى خواهند، حتما بخوانند!؟

یک بررسی علمی نشان می‌‌دهد، مردانی که همسران زیبا دارند. عمرشان کوتاه‌تر است.براساس این بررسی که بر روی سه‌هزار و 509 مرد که همسران‌شان زیبا هستد، انجام شده، هر چه زیبایی زنان بیشتر باشد، مرد آنها در سن پایین‌تری از دنیا رخت بربسته است.

این بررسی نشان می‌دهد حتی زنانی که فقط 20درصد از زیبایی بهره داشته‌اند، در ابتدای زندگی یا اواسط آن بیوه شده‌اند.برخلاف آن، زنانی که از زیبایی ، بهره کمتری برده‌اند، شوهران آنها عمر بیشتری نسبت به شوهران زنان زیبا داشته‌اند.

ادامه مطلب ...

بازیکن بایرن مونیخ به حج مشرف شد

فرانک ریبری که به همراه تیمش در عربستان به سر می برد در سال 2006 به دین مبین اسلام مشرف شده و نام بلال را برگزیده است.

ریبری به همراه دیگر هم تیمی مسلمان خود حمید آلتینتوپ به مکه رفت و مراسم حج عمره را به جای آورد.

رندان مست؛ تازه ترین آلبوم استاد شجریان

آلبوم «رندان مست›› با صدای استاد محمد رضا شجریان تا پایان سال منتشر می شود، مجید درخشانی آهنگساز و نوازنده تار گروه شهناز با اعلام این خبر افزود: آلبوم «رندان مست» شامل قطعات بخش اول کنسرت مهرماه گروه شهناز در تهران است که استاد شجریان در آن سازهای جدید خود را با اجرای قطعات این کنسرت معرفی کرد.
ادامه مطلب ...

ترانه‌ی رپ دختر بی‌نظیر بوتو در سوگ مادرش!!

بخت‌آور بوتو هم اکنون در حال تحصیل دانشگاهی در انگلیس است. برخی از پاکستانی‌ها این شکل مدرن سوگواری را که دختر ۱۸ ساله‌ی بوتو انتخاب کرده... 

    

  

ادامه مطلب ...

شب بیاد ماندنی برای فردوسی‌پور!!

یک میلیون و چهارصد و بیست هزار پیام کوتاه ارسالی به نظر‌سنجی دیشب برنامه "نود"، به فاصله چند ساعت از نامه انتقادی کیومرث هاشمی به رئیس سازمان صدا وسیما، موجب شد تا عادل فردوسی پور، در طول پخش این برنامه بارها بر معنادار بودن این تعداد پیامک تأکید کند.

 برنامه پر مخاطب نود، دیشب در حالی روی آنتن رفت که در چند روز گذشته، اختلاف نظر بین سازمان تربیت‌بدنی و صدا و سیما بر سر مجری آن، حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال داشت.

در ادامه انتقاداتی که مسئولان سازمان تربیت‌بدنی طی چند روز اخیر به برنامه نود و مشی کاری عادل فردوسی‌پور وارد کرده بودند، روز گذشته کیومرث پورهاشمی رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سازمان تربیت‌بدنی طی نامه اعتراض‌آمیزی به مهندس عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما و همچون همکاران دیگر خود در سازمان تربیت‌بدنی، اظهار داشت: متأسفانه در برخی برنامه‌های ورزشی شبکه‌های مختلف صدا وسیما با استفاده از روش‌های نا‌معقول و نا‌متعارف و ابراز نظرات شخصی مجریان سعی در مخدوش کردن وجهه ورزش و به تبع آن نظام داشته‌اند.

اختلاف نظر دو سازمان مذکور بر سر برنامه نود و البته مجری آن که به نوعی موجب صف‌ آرایی حامیان و مخالفان فردوسی‌پور در سایت‌ها، نشریات و حتی وبلاگ‌ها شده بود، برنامه دیشب نود را از حساسیت خاصی برخوردار کرده بود. حساسیتی که فردوسی‌پور با زیرکی هر چه تمام‌تر بارها به آن اشاره کرد.

فردوسی‌پور که با حمایت مدیران شبکه سوم سیما مواجه شده بود، در طول برنامه شب گذشته با یادآوری اینکه در فاصله برنامه قبلی تا برنامه فعلی تنها یک مسابقه (داماش گیلان- ذوب‌آهن اصفهان) برگزار شده است، بارها تعداد پیامک‌های ارسالی به نظر‌سنجی را پر مغز و معنا‌دار خواند. او بارها از مخاطبان برنامه تقدیر و تشکر کرد و حمایت آنها از برنامه نود را باعث پایداری و دلگرمی تهیه کنندگان دانست.

با این وصف به نظر می‌رسد تا اینجای کار در منازعه سازمان تربیت‌بدنی و صدا و سیما، عادل فردوسی‌پور به اعتبار مخاطبان پر تعداد و برنامه جذابش برنده  این بازی بوده است. 

از بین بردن جای جوش

اسکارآکنه یاهمان چالهایی که ناشی ازجوشهای عمیقی است که دربعضی موارداین چالها سطحی و در بعضی موارد عمقی میباشد. هرچه اسکارها سطحی‌تر باشد با پر کردن و صاف کردن آن آسان‌تر و سریعتر و هر چه اسکارها عمیق‌تر باشند صاف‌تر کردن آنها دشوارتر و نیاز به زمان بیشتری دارد.

 

ادامه مطلب ...

ارسال پیامک با اینترنت بومی سازی شد

ارسال فایل‌های مختلف به مقصد گوشی تلفن همراه توسط سیستم پیامک اینترنتی (wap-push) در کشور بومی‌سازی شد.
  

به گزارش فارس علیرضا احمدیان زارچی با اعلام این موفقیت مهندسان ایرانی در بومی‌سازی سیستم فوق افزود: تا امروز ارسال فایل از طریق سیستم مذکور جهت کاربران عادی تلفن همراه مقدور نبود که ایجاد این امکان برای عموم به صورت رایگان فراهم شد.


ادامه مطلب ...

لامپ کم مصرف هم ضررهایی دارد

لامپ کم مصرف هم ضررهایی دارد

لامپ کم مصرف در دسته لامپ های فلورسنت قرار می گیرد و تولید نور آن تقریبا با لامپ مهتابی یکی است. مقدار زیاد اشعه ماورای بنفش این لامپ در طولانی مدت، آسیب های جدی به چشم، پوست و ... وارد می کند.

دانشمندان انگلیسی اعلام کردند: لامپ‌ کم مصرف می‌تواند برای سلامتی مضر باشد. افرادی که پوستی حساس دارند، بیش از سایر افراد از این لامپ‌ها آسیب می‌بینند، چون میزان پرتو ناشی از آنها از لامپ‌های معمولی بیشتر است.

 

ادامه مطلب ...

تلاش دولتی ها برای برکناری فردوسی پور!


در محافل ورزشی شنیده می شود برخی مسئولان سازمان تربیت بدنی در تلاش اند تا با فشار بر شبکه سوم سیما، عادل فردوسی پور را از مجری گری برنامه ورزشی نود برکنار کنند.



ادامه مطلب ...

نحوه صحیح ایستادن، نشستن و خوابیدن

هنگامی که در مورد سلامتی صــحبت بـه میـان می‌آیـد، بی تـردید وضــعیت صحیـح قرارگـیـری بـدن شـمـا هـنـگام فعالیتهای گوناگون در راس فهرست عوامل مهم سلامتی قـرار خـواهد گـرفـت زیـرا بـه انـدازه تغذیه مناسب، ورزش، پـرهـیـز از مواد الکلی و مـخدر و سیگار در حفظ سلامتـی بـدن موثر میباشد. وضـعـیت صحیح قرارگیری اندامها کمک می‌کند تا کـارهـایـتـان را بـا انـرژی بیـشتـر و اسـتـرس و خـستگی کمتر به انجام رسانید.

ادامه مطلب ...

تأثیر آسپیرین بر خطر بروز سرطان

پزشکان در مطالعات جدید خود دریافته‌اند که مصرف منظم آسپرین نه تنها از قلب محافظت می‌کند بلکه خطر ابتلا به سرطان را نیز...


پزشکان در مطالعات جدید خود دریافته‌اند که مصرف منظم آسپرین نه تنها از قلب محافظت می‌کند بلکه خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می‌دهد.

 
ادامه مطلب ...

خطای 300 ساله در سریال حضرت یوسف ( ع )

 بعد از پخش قسمت 29 مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) مشخص شد که تاکید فرج الله سلحشور نویسنده و کارگردان این سریال بر استفاده از منابع تاریخی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم، چندان اطمینان برانگیز نیست زیرا اگر ایشان فقط به سهل الوصول ترین منابع تاریخی یعنی جلد اول مجموعه 14 جلدی تاریخ تمدن ویل دورانت هم مراجعه می کرد به راحتی می توانست دریابد که اشتباهی فاحش در روایت داستان حضرت یوسف در این سریال رخ داده است.
براساس داستانی که در قسمت 29 مجموعه یوسف پیامبر(ع) به تصویر درآمد این پیامبر الهی بعد از آنکه به مقام عزیزی مصر در دربار فرعون آمنهوتب چهارم منصوب شد با تدبیر توانست دومین فرمانروای امپراتوری بزرگ دنیای قدیم را یکتاپرست کند.
ادامه مطلب ...

چرا آدمی می‌جنگد؟

هر روز در گوشه و کنار این دنیا صدها و بلکه هزاران نفر در اثر جنگ کشته می‌شوند. همین حالا در دارفور هر روز صدها نفر کشته می‌شوند (عکس‌هایش را ببینید) ولی صدایش چندان در نمی‌آید. تقاضای صلح برای سودان در مقام 47‌ام دستور کار امریکا برای اصلاحات در افریقا قرار دارد.   در پنج سال گذشته 200000 هزار نفر در دارفور کشته شده‌اند. 2.5 میلیون نفر از خانه‌هایشان توسط اعراب سودان رانده‌ شده‌اند. صدها نفر در قبرهای دسته جمعی دفن شده‌اند.  اما جنگ اسرائیل و فلسطین که ریشه‌ای 60 ساله دارد همه جا در صدر اخبار است. در اینکه از کشتار مردم غیرنظامی و کودکان در هیچ کجا، در هیچ دستورکاری و مرامی نمی‌توان بی‌تفاوت گذشت، شکی نیست ولی خوب است که از خودمان بپرسیم چرا این‌همه تفاوت بین پوشش خبری برای آن جنایت‌ها و این جنایت وجود دارد‌.

ادامه مطلب ...

کاشکی ... - شعر

یه  تک بیتی  هم از خانم حیدرزاده 

 

کاشکی این جمله هیچ وقت  یادمون نره  

آدمی چه خوب باشه چه بد باشه مسافره

یک نفر خوابش میاد.... - شعر مریم حیدر زاده

 یک نفر خوابش میاد و واسه ی خواب جا نداره
یه نفر یه لقمه نون برای فردا نداره

یه نفر می شینه و اسکناساشو می شمره
می خواد امتحان کنه که تا داره یا نداره

یه نفر از بس بزرگه خونشون گم می شه توش
اون یکی اتاقشون واسه همه جا نداره

ادامه مطلب ...

ریزه کاری هایی برای سلامتی

 

 

Answer the phone by LEFT ear  

برای صحبت با موبایل از گوش چپ استفاده کن

 

 

Do not drink coffee TWICE a day 

روزانه بیش از دو فنجان قهوه ننوشید.

ادامه مطلب ...

اگر زن ها مرد بودند!

ما به مردها گفتیم: می خواهیم مثل شما باشیم. مردها گفتند: حالا که این قدر اصرار

می کنید، قبول ! و ما نفهمیدیم چه شد که مردها ناگهان این قدر مهربان شدند.

وقتی به خود آمدیم، عین آن ها شده بودیم. کیف چرمی یا سامسونت داشتیم و اوراقی

که باید به اش رسیدگی می کردیم و دسته چک و حساب کتاب هایی که مهم بودند.. با

رئیس دعوایمان می شد و اخم و تَخم اش را می آوردیم خانه سر بچه ها خالی

می کردیم. ماشین ما هم خراب می شد، قسط وام های ما هم دیر می شد.. دیگرباهم مو نمی زدیم. آن ها به وعده شان عمل کرده بودند و به ما خوشبختی های بی پایان یک مرد را بخشیده بودند. همة کارهایمان مثل آن ها شده بود فقط، نه! خدای من! سلاح نفیس اجدادی که نسل به نسل به ما رسیده بود، در جیب هایمان نبود. شمشیر دسته طلا؟ تپانچة ماشه نقره ای؟ چاقوی غلاف فلزی؟ نه! ما پنبه ای که با آن سر مردها را می بریدیم، گم کرده بودیم.. 

ادامه مطلب ...

در چه رفتارهایی دنبال عشق واقعی باشیم

خیلی اگر شما به دنبال عشق حقیقی هستید خیـلی هـای دیـگرتان هم فکر میکنید که عشق واقعی خود را پـیدا کـرده اید. امـا خیـلی هـا هم هستنـد کـه در رابـطه هایی به سر می برند که چندان برایشان خوب نیسـت اما فکر میکنند هرعشقی بهتر از بی عشق بودن است.

کشش جنسی احمقانه عشق واقعی نیست

خیلی از آهنگ ها، فیلم ها، کتاب ها تصویری تحریف شده از عشق حقیقی نشان می دهند. آنها شما را مجاب می کنند که باور کنید می توانید در نگاه اول عاشق شوید، قلبتان عاشقانه بتپد، کف دستانتان عرق کند، و همه فکر و ذکرتان مملو از فردی شود که ناگهان دلتان را دزدیده است. درست است، این اتفاق می افتد. اما عشق واقعی نیست. این فقط یک کشش جنسی احمقانه که ممکن است نسبت به هر کسی که فرومون ها را در مغزتان فعال کند پیدا کنید.

ادامه مطلب ...

عشق واقعی چیست ؟

 

عشق واقعی چیست ؟ 

 

روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون این که متوجه شود از  روی سجاده اش عبور کرد .مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم تورا ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه دیدی که من بین تو و خدایت فاصله انداختم

زمان ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام نور۸۸ اعلام شد

رئیس دانشگاه پیام نور زمان دقیق ثبت‌نام پنجمین دوره آزمون‌های فراگیر این دانشگاه را اعلام کرد.

 
محمد حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از 30 بهمن آغاز و تا 7 اسفند ادامه دارد، گفت: زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) فراگیر دانشگاه پیام نور از 11اسفند آغاز و تا 19 اسفند ادامه دارد.

ادامه مطلب ...

2 سال مهلت برای سربازی 18 ساله‌ها

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه گذشته ‌این کمیسیون تصویب شد که پسران بعد از اخذ مدرک دیپلم، برای شرکت در کنکور بتوانند 2 سال دیرتر به سربازی اعزام شوند.

  
 

ادامه مطلب ...

امکان اس ام اس با تلفن ثابت،همزمان با دهه فجر

معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی سیستم اس ام اس (SMS) تلفن ثابت در استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.

  

ادامه مطلب ...

راه هایى ساده براى یک ازدواج بى درد سر!!

یک جوان نیاز دارد قبل از ازدواج چند چیز اساسى را مشخص کند ،‌ هدف از ازدواج ؛ انتخاب شخص ایده آل نه آرمانى ، چگونگى مقدمات یک زندگى دو نفره راحت نه تجملاتى ، تدارک یک کار مشخص ولو با حقوق اندک حالا نوبت به راهایى میرسد که ازدواج شما را به یک ازدواج آرمانى و شاعرانه نزدیک‌ می‌کند:

ادامه مطلب ...

دل خوش، سیری چند؟

دل خوش، سیری چند؟

چند سالی است که در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌های کوچک و بزرگ خانوادگی، افرادی که سن و سالی از عمرشان گذشته با حسرت و افسوسی از گذشته‌های نه چندان دوری یاد می‌کنند که مردم زندگی خوب و خوشی داشتند با اینکه امکانات رفاهی به اندازه این دوره در دسترس مردم نبود ولی انگار در زندگی‌ها شادی و خنده و شوخی و صمیمیت، بیشتر رواج داشت.

 

گرفتاری‌ها کمتر بود و مردم این‌قدر غم و غصه نداشتند. الان کمتر کسی در زندگی احساس آرامش و شادی دارد و هرکس به نوعی گرفتار و درگیر است. وقتی بحث به علت‌های بروز این وضع کشیده می‌شود هر کس چیزی می‌گوید. بعضی معتقدند اینها از عوارض زندگی ماشینی است و هیچ راه چاره‌ای ندارد.

 

ادامه مطلب ...

سخن حق - روسپی گر یا قدیس

چه ابلهید شما مردان

آنگاه که در پی ما هستید

می خواهید روسپی باشیم

اما

وقتی مارا به دست آورید

می خواهید قدیس باشیم

خوانا انیس

قبل از سکته به فکر قلبت باش!

پیش از اینکه سکته کنی باید درباره قلبت اطلاعات داشته باشی و از آن مراقبت کنی.

 

استرس، کم تحرکی، افزایش وزن، تغذیه نامناسب، مصرف سیگار و الکل از عواملی است که تو را هر روز به سکته نزدیک‌تر می‌کند. گزارش نشریه آلمانی اشترن گروند لبن و توصیه‌های متخصصان آلمانی را در این گزارش بخوانید.


ادامه مطلب ...

هشدار درباره استفاده از قرص برنج

تا کنون چندین مورد مرگ ناشی از مسمومیت با قرص برنج در بیمارستان‌های کشور گزارش شده است که به علت استفاده از آن در...
 
مسولان بهداشتی کشورمان درباره استفاده از قرص برنج حاوی فسفید آلومینیوم به شهروندان هشدار دادند.
 

ادامه مطلب ...

نیایش دکتر علی شریعتی

خدایا

مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان

اضطرابهای بزرگ غمهای ارجمند

و حیرتهای عظیم را به روحم عطا کن.

لذتها را به بندگاه حقیرت بخش

و درد های عظیم را بر جانم بریز.

خدایا

به من توفیق  تلاش در شکست

صبر در نا امیدی

رفتن بی همراه

جهاد بی سلاح

کار بی پاداش

فداکاری در سکوت

دین بی دنیا

مذهب بی عوام

عظمت بی نام

خدمت بی نان

ایمان بی ریا

تنهایی در انبوه جمعیت

و دوست داشتن بی آن که دوست بدارند

روزی ام کن.

اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

او جانشین همه نداشتن هاست

 

روز قیامت - اگه وقت کردیدحتما بخونید

روز قیامت!

روز موعود فرا رسیده بود. تمامی گسل های روی زمین به لرزه افتاده بودند و زلزله ای به قدرت بیست و هشت ریشتر تمامی کره زمین رو می لرزاند و تکان می داد، بطوریکه نیمکره شمالی از نیمکره جنوبی کاملا" جدا شده بود.

طوفانی به سرعت پانصد و پنجاه کیلومتر در ساعت، در کل سطح  کره زمین در حرکت بود و همه چیز رو از جا می کند و می برد. باران و برف و تگرگ شدیدی  می بارید و سیل و سونامی همه جا رو زیر آب برده بود.تمامی آتشفشانهای دنیا  بطور همزمان  فوران می کردند و مواد مذاب را به هوا  پرتاب می کردند

 

ادامه مطلب ...

ایجاد پسوردهای امن که به آسانی خاطر می مانند

همانطور که می دونید انتخاب کلمات عبور ساده باعث به خطر افتادن امنیت حساب های کاربری و اکانت ها می شود و امکان حدس زدن اونو توسط دیگران زیاده ولی کلمات عبور امن به سختی به حافظه فرو می روند و زود از یاد می روند
در اینجا می خواهم  روشی برای انتخاب رمز پیشنهاد بدم که خیالتون از همه بابت راحت بشه
ویژگی یک رمز خوب اینه که از حروف کوچک و بزرگ و اعداد و نمادهای ویژه درست شده باشه و طول مناسبی هم داشته باشد مثلا

Wr12@s2&GV18hb
حالا روشی رو می خواهم برتون بگم که با اون می تونید رمزهای عبور سخت رو به آسونی ایجاد کنید

ادامه مطلب ...

شعر مادر از فریدون مشیری

تاج از فرق فلک برداشتن ،

جاودان آن تاج بر سرداشتن :

در بهشت آرزو ره یافتن،

هر نفس شهدی به ساغر داشتن،

روز در انواع نعمت ها و ناز،

شب بتی چون ماه در بر داشتن ،

صبح از بام جهان چون آفتاب ،

روی گیتی را منور داشتن ،

شامگه چون ماه رویا آفرین،

ناز بر افلاک اختر داشتن،

چون صبا در مزرع سبز فلک،

بال در بال کبوتر داشتن،

حشمت و جاه سلیمانی یافتن،

شوکت و فر سکندر داشتن ،

تا ابد در اوج قدرت زیستن،

ملک هستی را مسخر داشتن،

برتو ارزانی که ما را خوش تر است :

لذت یک لحظه "مادر" داشتن !

 

بسیار جالب و خواندنی درباره دروغ گفتن!!

چرا دروغ می‌گوییم ؟ تحلیل دروغ در سنین مختلف !

دروغ از دیدگاه روان شناسان و روانکاوان :
  

 گاهی حتی بدون اینکه فکر کنیم دروغ می‌گوییم و خودمان نیز نمی‌دانیم که چرا الان و در رابطه با این موضوع دروغ گفتیم . چرا دروغ یکی از عادت های روزمره ی همه‌ی ما شده است .؟؟ آیا برای رسیدن به هدف خاصی دروغ می‌گوییم یا نه ؟ آیا بدون دروغ هم می‌توان زندگی کرد ؟؟ دروغ چه فرقی با دروغ بافی دارد ؟ ؟ دروغ چیست ؟ آیا تا کنون فکر کرده اید که دروغ چیست و چه معنای می‌تواند داشته باشد ! در توصیف و تعریف شخصی که دروغ می‌گوید می‌توانیم بگوییم فردی است که برای اینکه دیگری را در رابطه با موضوعی فریب دهد متوسل به دروغ می شود و یا می‌خواهد کسی را به وسیله دروغی که می‌گوید شیفته و جذب خود کند . و یا گاهی بدون اینکه هیچ گونه قصد و نیتی داشته باشیم این کار را انجام می‌دهیم . فرد دروغ گو حقیقت و درستی موضوعی را می‌داند و می‌تواند بین گفتن حقیقت و یا نگفتن آن یکی را انتخاب کند .

ادامه مطلب ...

پسران بخوانند: 4 نکته جهانى براى انتخاب همسر مناسب !!

نکات زیر براى مردانى در نظر گرفته شده است که شرایط روحى و عملى براى ازدواج را دارندو در آستانه بزرگترین انتخاب زندگى قرار دارند.
 
1.دخترى را انتخاب کنید که مادرش  به نظرتان شایسته و کامل مى آید . مادر ها‌ آینه فرداى دخترانشان هستند . دخترى که مادری مقبولو شایسته دارد گزینه بسیار مناسبی است .

ادامه مطلب ...

درمان بیماری ها با نیش زنبور


نیش زدن زنبور

یونانیان در قدیم از عسل و موم برای تهیه انواع غذاها استفاده می کردند. بعدها، نیش زنبور برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شد. بقراط و کنفوسیوس (فیلسوف چینی) از این روش برای درمان بیماران استفاده می کردند.

به خاطر آگاه شدن مردم از اثرات بد داروها، مردم رو به درمان های طبیعی آوردند.

مطب های زیادی برای درمان با نیش زنبور در چین گشایش یافت و به سرعت این روش درمانی دراروپا و آمریکای شمالی رایج شد.

زنبور درمانی یکی از انواع آپی تراپی می باشد که در این نوع، تولیدات زنبور برای درمان به کار می رود. در این نوع درمان از گرده افشانی توسط زنبور، موم، عسل خالص و غذای مورد مصرف توسط نوزادهای زنبورها استفاده می شود.

به طور خلاصه، زنبوردرمانی به عنوان جاشینی برای مداوای بیماران به کار می رود و بیمارانی که با داروهای شیمیایی درمان نمی شوند، رو به زنبور درمانی می آورند.

ادامه مطلب ...

شباهت آدم ها و آب!

شباهت آدم ها و آب!     


       

اصلاً فکر کردین چرا بیشتر حجم بدن آدما آبه؟!

چون برای زنده بودن و زندگی کردن، بهش نیاز دارند!

 

- آب ترکیبی از هیدروژن و اکسیژنه. مایع ، روان، در جریان و متحرکه! سنگینه... اما خیلی چیزا روش سبک میشن. بر آتش غلبه دارد. اگه راکد بمونه ، به باتلاق تبدیل می‌شه!

انسان هم در حرکته که قوی می‌شه ، در تغییره که استعداد‌هاش نمود پیدا می‌کنه ، می‌تونه بر خشمش غلبه کنه و یا می‌تونه با حرفاش ، خشمی رو فرو بنشانه. آب اگه راکد بمونه ، بی‌استفاده شده و می‌میره!

ادامه مطلب ...

چرا این‌قدر شیر خوردن توصیه می‌شود؟

شیر جزو نوشیدنی‌های سالمی‌است که از کودکی تا به حال بارها و بارها مطالب بسیاری را در مورد فواید آن شنیده‌ایم. به گفته متخصصان تغذیه، شیر سرشار از مواد معدنی مورد نیاز استخوان‌هاست. اینکه شیر از چه مواد مغذی تشکیل شده و چرا متخصصان تغذیه افراد را به استفاده از این نوشیدنی ترغیب می‌کنند، سوالی است که ‌این بار از دکتر مسعود کیمیاگر، متخصص تغذیه پرسیدیم... آقای دکتر اصلا چرا این‌قدر به خوردن شیر توصیه می‌شود؟ شیر یک نوشیدنی بسیار مغذی است که سرشار از کلسیم، پروتئین،‌ ویتامین‌های گروه B، خصوصا ویتامین B2 بوده و برای سلامت بدن لازم و ضروری است. این نوشیدنی بسیار آسان استفاده می‌شود و افراد می‌توانند در وعده غذایی صبحانه و یا میان وعده‌های غذایی از آن بهره ببرند. ادامه مطلب ...

احتمال ممنوع شدن توزیع محصولات نوکیا و اینتل در ایران


جل الخالق
 

فعالیت شرکت‌های مظنون به تعلق سهام به صهیونیست‌ها با دستور وزیر صنایع و معادن تعلیق شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع و معادن، علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن در اقدامی جهت همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع غزه، دستور تعلیق فعالیت‌های کلیه شرکت‌هایی که ممکن است صهیونیست‌ها بخشی از سهام آن را در خارج از کشور در اختیار داشته باشند، صادر کرد.

محرابیان طی دستوری از واحدهای ذیربط در این وزارتخانه خواست تا اطلاع ثانوی کلیه فعالیت‌های تولیدی و توزیعی این دسته از شرکت‌ها که در مظان تعلق سهام آنها به صهیونیست‌‌ها قرار دارند، به حالت تعلیق در آید.

محرابیان در این دستور تاکید کرد: لازم است کلیه فعالیت‌های تولیدی و توزیعی اینگونه شرکت‌ها، تا اطلاع ثانوی تعلیق شود تا پس از دریافت نظرات قطعی، ‌مراجع مربوط در این‌باره تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

گفتنی است شرکت‌های نستله، کوکاکولا، اینتل و نوکیا از جمله معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که در ایران به داشتن سهامداران اسرائیلی مضنون هستند.

نیایش

خدایا، چگونه می توانم روی به سوی تو بیاورم وزبان به حمدوثنایت بگشایم درحالی که خودازکرده خویش آگاهم .
ـ چگونه می توانم دوستارتوباشم درحالی که برعهد وپیمانی که باتو بسته ام وفادارنبوده ام.
ـ چگونه می توانم طلب عفو وبخشش کنم درحالی هنوزشعله های عصیان دردرونم فروزان است.
ادامه مطلب ...

یش بینی های قرآن

یش بینی های قرآن 


پیش بینی شناخته شدن آیات قرآن در آینده

«آیات خـود را در دوردست هـا و در درون خـودشان به آنها نشان خواهیم داد تا جائـیـکـه بـرای آنـهـا روشن شود که این قرآن حق است».

آیه پیش بینی می کند که انـسـان بـه شـنـاخـت پـدیـده هـا در دوردسـت ها و در درون خود خواهد رسید. شناختی که بدست خواهد آورد نیز درستی حرفهای قرآن را ثابت خواهد کرد.

در عـصـر مـا انسان بـا تلـسکوپ و میکروسکوپ و انواع امکانات پیچیده دیگر خیلی از پدیده های دور دست فضای دور و نزدیک و هـمـیـنـطـور در درون خودش را شناخته است. آن شناختها نیز چنانکه دیدیم بنوبه خـود درسـتی آیات قـرآن را تأیید نموده است.

ادامه مطلب ...