از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

برنامه 90 وجدان بیدار فوتبال ایران است

حاج رضایی در گفت و گو با فارس:
برنامه 90 وجدان بیدار فوتبال ایران است

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال گفت: برنامه 90 وجدان بیدار فوتبال ایران است و این به دلیل اصالت و پاکی عادل فردوسی‌پور است.

حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورد انتقاداتی که از برنامه 90 می شود، اظهار داشت: بارها نظرم را درمورد این برنامه گفته‌ام. معتقدم برنامه 90 در واقع برنامه‌ای است که خیلی صادقانه و منصفانه به نقد فوتبال ایران می‌پردازد.
وی افزود: مجری این برنامه را می شناسم. فردوسی‌پور از صداقت والای اخلاقی برخوردار است. حضور این برنامه اتفاق خجسته ای در فوتبال ما محسوب می شود. این برنامه منطق دارد و در 10 سالی که اجرا می شود، فردوسی پور هر گز از دایره ادب خارج نشده است چون شخصیتش بالاتر از این مسایل است. اگر شخص یا گروهی هتک حرمت کرده اند، مجری برنامه سکوت کرده و قضاوت را به مردم سپرده است. مردم همیشه جلوتر از ما هستند.
این کارشناس فوتبال تاکید کرد: این برنامه در رسانه های مختلف جایگاه نخست را دارد زیرا یک برنامه خنثی نیست. اکنون مقداری بی انصافی در مورد این برنامه انجام می شود. وزن و اعتبار مجری برنامه و اصالت فردوسی پور در فوتبال آلوده کیمیاست. مسئولان سازمان صدا و سیما حمایت کاملا منطقی از این برنامه انجام می دهند؛ حمایتی که به سود فوتبال ما است. برنامه 90 وجدان بیدار فوتبال ایران است.
حاج رضایی ادامه داد: رکوردشکنی برنامه 90 در پیامک های ارسالی هفته گذشته موید این مطلب بود که اگر انتخاب درستی انجام شود، مردم از آن حمایت می کنند. انتخاب غلامحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم امید، حمایت قاطع مردم را در پی داشت.
حاج رضایی تاصریح کرد: مسئولان ورزش و فوتبال باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند. فکر می‌کنم اتفاقی نتواند به ماهیت برنامه 90 خدشه وارد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد