از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

سامی یوسف برای غزه ‌خواند(+دانلود فایل صوتی)

سامی یوسف پس از اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و اعلام حمایت خود در "فیس بوک" شخصی‌اش، ترانه جدید خود را به‌نام "فلسطین جاویدان" Forever Palestin برای مردم غزه ‌خواند.
سامی یوسف خواننده محبوب دنیای اسلام که امروز به نام بزرگی در عرصه بین‌المللی تبدیل شده و هر خبر یا سخنی از او به تیتر بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا تبدیل می‌شود، درباره فاجعه غزه ساکت ننشسته و تا امروز واکنش‌ها و اعتراضات متفاوت و دنباله‌داری را به رژیم صهیونیستی ابراز کرده است.

پیش از این وی در "فیس بوک" شخصی‌ خود نوشته بود: "وقتی که کودکان بی‌گناه و شهروندان را می‌بینم که از زورگویان هیولاصفت رنج می‌برند قلبم شکسته می‌شود."

"چه فاجعه‌ای در فلسطین روی داده؟! وقتی که کودکان بی‌گناه و شهروندان را می‌بینم که از زورگویان هیولاصفت رنج می‌برند قلبم شکسته می‌شود. وقتی می‌بینم که جنگ ناجوانمردانه بر علیه مردم بیچاره و فقیر روی داده بیزار می‌شوم. تنها قیاسی می‌توان در دهن متصور شد این است که کودک دوساله‌ای را در مقابل مایک تایسون در رینگ قرار بدهید!

برپایه این خبر این خواننده پیش از این نیز و در جریان جنگ ر‍ژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان، از مسلمانان لبنانی حمایت کرده بود و انتشار آهنگ جدید او برای مردم فلسطین در این امتداد برآورد می‌شود.  

 

دانلود فایل صوتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد