از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

امکان اس ام اس با تلفن ثابت،همزمان با دهه فجر

معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی سیستم اس ام اس (SMS) تلفن ثابت در استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.

  

سمیع الله صادقی آرایی روز شنبه به ایرنا گفت: در ایام الله دهه فجر با توسعه شبکه هوشمند، این شرکت نسبت به فروش کارت های هوشمند اقدام خواهد کرد تا از این به بعد با تعامل با شرکت های PAP ، مشترکین بتوانند از طریق تلفن ثابت از اینترنت، VOICE داخلی و VOICE خارج از کشور استفاده کنند.

این مقام مسئول در خصوص اولویت های برنامه پنجم توسعه اقتصادی در بخش مخابرات استان تهران که از سال 89 آغاز و تا سال 93 ادامه خواهد داشت، گفت: در برنامه پنجم توسعه سعی می شود که دسترسی به شبکه از طریق فیبرنوری افزایش یابد و سوئیچینگ به روز رسانی شود.

وی ادامه داد: در خصوص سیستم VOICE ، استان تهران به اشباع رسیده و از این به بعد سرویس هایی با ارزش افروده بالا که با دیتا رابطه مستقیم دارد، به کار گرفته می شود و در آینده علاوه بر پورت های پرسرعت خدمات دیگری در زمینه شبکه ارایه خواهد شد.

معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه تلفن بانک ها و صدا و سیما به دلیل کمبود اپراتور برای پاسخگویی به تماس ها باعث کاهش درصد موفقیت در تماس مشترکین استان تهران شده است، ادامه داد: امیدواریم با تعاملی که با این سازمان ها برقرار خواهیم کرد، به زودی این مشکل نیز رفع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد