از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

خدای من ! مرا دریاب

خدای من ! مرا دریاب

با نام تو شروع می کنم ... و تو را عاشقانه می خوانم ...
آری تو را ! ..
تو که نهایت عشقی !
تو که نهایت مهری !
خدای مهربان من ...

میدانی که همه امیدم تویی ؟!
میدانی که هر لحظه تو را در قلب می خوانم ؟!
میدانی که همه هستی ام در ذره ای ست از مهر تو به من ؟!
میدانی که چشم براه توام ؟
میدانی که عاشق توام ؟!
میدانی که دوستت دارم ؟!
میدانی که لحظات زندگی ام با یاد توست که سرشار اند و زنده ؟!
میدانی که تو تنها تکیه گاه منی ؟!
میدانی که بیش از هر زمان دیگری چشم براه مهر توام ؟!
خدای من !
خواهش می کنم این را بدان که بیش از هر زمان دیگری به مهرت ... به

لطفت ... به بزرگواری ات ... به توجه ات نیاز دارم ... نیازی ژرف تر از ژرف !
خدای من !
تو آلام و درد این قلب شوریده را میدانی !
تو از ضعف بندگانت آگاهی !
خدای من !
پس بر من رحم کن ! ... تنها تویی که ارحم الراحمینی !
تنها به سوی تو آمدم ...
بر من رحم کن !
بر من رحم کن !
بر من رحم کن !
مرا دریاب ای ناب تر از ناب .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

حلول ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی به درگاه معبود مبارک باد
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات وسلامتی و تندرستی شما و خانواده محترم ... من را هم دعا کنید
منتظر دیدار و محبت شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد