از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

نیایش خواجه عبدالله انصاری

الهی گر زارم در تو زاریدنم خوشست ور نازم به تو نازیدن خوشست . الهی شاد بدانم که بر درگاه تو میزارم بر امید انک روزی در میدان فضل به تو نازم . تو من واپذیری و من واتو پردازم . یک نظر در من نگری و دو گیتی به آب اندازم


الهی کار آن دارد که با تو کاری دارد . یار آن دارد که چون تو یاری دارد . او که در دو جهان ترا دارد هرگز کی تو را گذارد . عجب آنست که او که ترا دارد از همه زارتر میگذارد . او که نیافت به سبب نایافت میزارد او که یافت باری چرا میزارد . در بر آنرا که چون تو یاری باشد گر ناله کند سیاهکاری باشد .

الهی هر شادی که بی توست اندوه است و هر منزل که نه در راه توست زندانست . هر دل که نه در طلب توست ویران است . یک نفس با تو به دو گیتی ارزان است . یک دیدار از آن تو به صد هزاران جان رایگان است .

الهی چون به بنگریم شاهیم و تاج بر سر و چون به خود بنگریم خاکیم و از خاک کمتر .

الهی باک نداریم به هر صفت که ما را بداری اما ما به آوردن طاعت خود توفیق ده و هر گونه خواهی دار و روزی من از راه حلال بده و هر چه خواهی ده و مرا به هر صفتی که خواهی بمیران ولیکن مسلمان بمیران.

الهی بر دار کنی رواست مهجور مکن واگر به دوزخ فرستی از خود دور مکن.

الهی گفتی کریمم امید بدان تمام است تا کرم تو در میان است نا امیدی حرام است .

الهی اگر یکبار گویی بنده من از عرش بگذرد خنده من.

الهی همه شادی ها بی یاد تو غرور است و همه غم ها با یاد سرور است .

الهی یافت تو آرزوی ماست دریافت تو نه به بازوی ماست .

الهی این چیست که دوستان خود را کردی که هر که ایشان را جست ترا یافت و تا ترا ندید ایشان را نشناخت .

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوذر دارابی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://khane8om.blogfa.com

سلام دوست..
با اجازه از مطلب این پست برای وبلاگ استفاده کردم..
التماس دعا..
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد