از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

معجزه قرآن دانشمند آمریکایی را مسلمان کرد

معجزه قرآن دانشمند آمریکایی را مسلمان کرد

 

معجزه  خداوند در قرآن کریم باعث شد که یک دانشمند آمریکایی به دین اسلام روی آورد.

به گزارش پایگاه خبری تقریب، تیمی از دانشمندان آمریکایی دریافتند که برخی از گیاهان استوایی فرکانسهایی مافوق صوت از خود صادر می کنند که به وسیله دستگاههای پیشرفته علمی ثبت شده است.

دانشمندانی که حدود سه سال به تحقیق و مطالعه این وضعیت حیرت آور پرداختند، دریافتند که این پالس های مافوق صوت به الکتریسیته نوری تبدیل شده و بیش از صد مرتبه درثانیه تکرار می شوند.

یک تیم آمریکایی این آزمایش را در برابر یک گروه علمی در انگلیس انجام دادند که در بین این گروه یک دانشمند مسلمان هندی الاصل نیز قرار داشت. بعد از پنج روز آزمایش، گروه انگلیسی از این مساله بسیار شگفت زده شدند ولی دانشمند مسلمان انگلیسی گفت : ما مسلمانان این مساله را 1400 سال پیش تفسیر کرده ایم.

دانشمندان ازاین سخن وی بسیار حیرت زده شدند و اصرارکردند که آن را برایشان شرح دهد. دانشمند مسلمان این آیه قرآن را قرائت کرد: «و هفت آسمان و زمین و هر که در آنهاست همه به ستایش و تنزیه خدا مشغولند و موجودی نیست درعالم جزآنکه ذکرش تسبیح و ستایش حضرت اوست ولیکن شما تسبیح آنها را فهم نمی کنید همانا او بسیاربردباروآمرزنده است.» (اسراء،44)

زمانی که اسم جلاله "ا..." بلند شد، پالس های مافوق صوت به الکتریسیته نوری تبدیل و بر روی منانیتورها  ظاهر گشت. پرفسور براون، مسئوول این تیم تحقیقاتی با این دانشمند مسلمان برای شناخت دین اسلام به گفت و گو پرداخت و دانشمند مسلمان برای وی دین اسلام را تشریح کرده و یک جلد قرآن مجید به همراه تفسیر آن به زبان انگلیسی را به او اعطا کرد. پس از مدتی مطالعه آقای براون شهادتین را گفت و مسلمان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد