از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

نیایش تی ال واسونی

نیایش تی ال واسونی 

 

خدایا!‏
وقتی مرا بخوانی، ‏
به تو خواهم رسید.‏
در نام مطهرت، سرور وصال نهفته است.‏
در عشق تو مرگ پایان می‌پذیرد.‏
آن که با کلامت زندگی کند،

هجوم تردیدها را فرو می‌گذارد
و شب و روز کمر به خدمتت می‌بندد.‏
خدایا!‏آن زمان که به نامت گوش می‌سپارم،
از همه وحشت‌های زندگی فراترم.‏
دیگر حتی از فرشته مرگ نمی‌هراسم.‏
تو تجسم خرد هستی
و با تاجی از گل‌های عشق
از قلب من گذر می‌کنی!‏
خدایا! ‏
جسم من دشتی‌ست،
که بذر نیکی در آن می‌کارم
و با نام تو آن را آبیاری می‌کنم!‏
تا گل عطرآگین حضورت در قلبم بروید.‏
خواست خدا برای عاشق حقیقی دلنشین است.‏
نام خدا حامی زندگی اوست.‏
خواندن نامش، سرور‌بخش است،
چنین وارسته‌ای در دشمن و دوست،
نور آن یگانه را می‌بیند
و کسی را جز خدا نمی‌شناسد.‏
خسرو من
معبود ماندگارم،
در قلبم به انتظار من است.‏
راه او راه عشق است.‏
به او و خلقتش عشق می‌ورزم.‏
آنچه را که می‌خواهد، می‌خواهم
و در درگاهش پناه می‌جویم!‏
آنجا زیبایی، خرد،
عشق و آرامش را خواهم یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد