از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

حال من بد نیست غم کم می خورم - شعر

حال من بد نیست غم کم می خورم
کم که نه هر روز کم کم می خورم
آب می خواهم سرابم می دهند
عشق می ورزم عذابم می دهند
خنجری بر قلب بیمارم زدند
بی گناهی بودم و دارم زدند
عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام
تیشه زد بر ریشه ی اندیشه ام
عشق اگر اینست مرتد می شوم
خوب اگر اینست من بد می شوم
بس کن ای دل نابسامانی بس است
کافرم!دیگر مسلمانی بس است 

 

 

 

شعر از : ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ح.خاتمی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.kavirsem.blogfa.com

دوست عزیز این شعر برای مرحوم حسین پناهی

از شما دوست عزیز ممنونم .
خدا حسین پناهی را رحمت کند

امین یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ

این شعر مال منه.....امین ۱۷ ساله از تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد