از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

دوست داشتن از دیدگاه پیامبر گرامی اسلام (ص)

 خیلی وقت پیشا مطلبی  در مورد دوست داشتن  از دیدگاه پیامبر اسلام (ص) شنیدم که خیلی  برام جالب بود . 

حالا آن را برای  شما عزیزان میگذارم امیدوارم خوشتون بیاد . 

البته متاسفانه هم منبع آن را فراموش کردم  وهم عین جملات پیامبر را . 

 

قبلش این را هم بگم .میدانیم که پیامبر اسلام چندین همسر داشتند . 

 

پیامبر اسلام(ص) می فرماید :  

 خدایا  !   من تا جایی که بتوانم بین همسرانم  به عدالت رفتار می کنم . اما  در مورد دوست داشتن نمیتوانم این کار را انجام دهم . زیرا دوست داشتن دست من نیست بلکه دست دلم است و اختیار دلم هم دست تو (یعنی خدا)  است .

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ب.ظ

واقعا زیبا بود چرا که دل ما همیشه دست یه نفر و اون یه نفر خدا هست

سپاس جانکم
درود بر حسن نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد