از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

نیایش- رابیندرانات تاگور

پروردگارا

پروردگارا ، دعایم به درگاه تو این است :

بی نوایی و تنگ چشمی را از دلم ریشه کن ساز و از بیخ و بن برکن ؛

اندکی نیرویم بخش تا بتوانم بار شادی ها و غم ها را تحمل کنم .

نیرویی به من ارزانی فرما تا عشق خود را در خدمت و کمک ، ثمربخش سازم .

توانی به من عطا فرما که ، هیچ گاه چیزی از بی نوایی نستانم

و در برابر گستاخ و مغرور ، زانوی دنائت خم نکنم .

قدرتی به من بخشا تا روح خود را از تعلق به جیفه های ناچیز روزگار بی نیاز کنم

و از هر چه رنگ تعلق پذیرد ، آزادش سازم .

و نیرویی به من ده تا قدرت و توان خود را

از روی کمال عشق و نهایت محبت تسلیم خواسته ها و رضای توکنم .

(رابیندرانات تاگور)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد