از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

طی نامه‌ای به کفاشیان؛ علی کریمی از تیم ملی خداحافظی کرد

علی کریمی بازیکن ارزشمند فوتبال ایران  طی نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از بازیهای ملی خداحافظی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، متن نامه علی کریمی خطاب به کفاشیان به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای علی کفاشیان ریاست محترم فدراسیون فوتبال به اطلاع جنابعالی می رساند با آنکه بیش از صدبار افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم همچنان این پیراهن برایم عزیز و مقدس است.

اتفاقات چندماه اخیر و موانعی که در راه من در تیم ملی به وجود آمد دور از مهر و محبت و خلوص نیت بوده.

امروز احساس می کنم تیم ملی و گردانندگان آن با نبود این حقیر آرامش و تمرکز بهتری برای رساندن تیم ملی به سرمنزل مقصود خواهندداشت.

از این رو با تمام علاقه و عطش که در راه رسیدن به تیم ملی دارم نوعی احساس تحمیلی مرا رنج می دهد فشار رسانه ها و مردم انتخاب واقعی را از انتخاب کننده بازیکنان سلب نموده از این رو باتوجه به جو فعلی ضمن عذرخواهی از مردم خوب و فهیم و تمامی آنهایی که با محبت و مهر صادقانه مرا پذیرا شده اند به خاطر مصلحت تیم ملی و با آرزوی توفیق برای دوستان ملی پوش دعاگوی آنان در راه پرفراز و نشیب تا جام جهانی هستم.

امیدوارم جنابعالی و مردم خوب شرایط مرا درک کرده باشند و بدانند که این تصمیم سخت و مشکل را صرفا به خاطر مصالح تیم ملی گرفته ام.

زمانی با حضورم به تیم  ملی خدمت می کردم و امروز با خداحافظی از تیم ملی خدمت بیشتری انجام داده ام. به امید صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی تمام ملت عزیز ایران.

علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد