از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

گلشیفته فراهانی در صدر برترین چهره‌های هالیوود

گلشیفته فراهانی در صدر برترین چهره‌های هالیوود

تا امروز هرچیزی که راجع به گلشیفته فراهانی و بازی او در فیلم Body of Lies و ماجراهای فرش قرمز و عکس‌های اینچنانی و اون‌یکی‌چنانی و انتقادها و تبریک‌ها و قربونش‌برم‌ها و مرگ‌بربی‌حجاب‌ها و … شنیده‌ بودیم یه طرف، صحبت‌های وزیر  ارشاد هم یه طرف، اما این یکی خبر رو نمی‌تونم طرف خاصی بذارم! یعتی انقدر جالب و در عین حال مهم هست که نتونم هیجان و البته شگفت‎زدگی خودم رو از دیدنش ابراز کنم:

نام و عکس گلشیفته‌ی فراهانی در رده‌ی اول لیست صد هنرپیشه برتر (سلبریتی) هالیوود قرار گرفت. (استفاده از فعل‌هایی مثل می‌درخشد، خودنمایی می‌کند، دیدنی است و موارد مشابه هم قابل قبول است!)

(منبع: هالیوود دات‌کام)

در رده‌های بعدی این لیست، نام‎های کله‌گنده‌ای مثل آنجلینا جولی، براد پیت، جانی دپ و در ردههای بعدی، تام هنکس، تام کروز و لئوناردو دی‌کاپریو (14 تا 16) راسل کرو (18) و … دیده می‌شه که همین!
hollywood

نمی‌خوام به بررسی چرایی این اتفاق جالب بپردازم که دلایلم قطعاً نمیتونه سلیقه‌های متفاوتی که در این مورد وجود داره رو راضی کنه. ولی برام خیلی جالبه که دختری که پله‌های ترقی تو ایران رو تا اون تهش بالا اومده بود، حالا با یه مقدار چاشنی شانس - که برای بازیگران تازه‌کار هالیوود، حرف اول و آخر رو می‌زنه - تونسته استعداد خودش رو به رخ یه کارگردان معروف و صاحب‎سبک مثل رایدلی اسکات بکشه، با بازیگران بزرگی مثل دی‌کاپریو و کرو هم‌بازی بشه و البته از چهره‌ی متفاوتش هم نهایت استفاده رو تو جایی ببره که ظاهر آدم‌ها حرف اول رو می‌زنه. (نگاه کنید به لیست: پل نیومن که مرحوم شد، جورج کلونی، اسکارلت یوهانسون و گوش کیهانی‌ها کر! پاملا آندرسون، همه تو همین لیست قرار دارند!)

به هرحال براش آرزوی موفقیت می‌کنیم و اینکه بتونه از این موقعیت، نهایت استفاده رو ببره.

…. و من همچنان تو توهمم! جدی این همون گلشیفته‌ی خودمونه؟! 

 

برگرفته از http://fancies.wordpress.com/2008/10/19/golshifteh-on-top/

نظرات 1 + ارسال نظر
هاها یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ق.ظ

چهره های معروف و پر طرفدار در سال 2008 در هالیوود

به این سایت مراجعه کنید یا در ویکپدیا سرچ کنید
http://www.forbes.com/lists/2008/53/celebrities08_The-Celebrity-100_Rank.html
اون خبر دروغ هست یا اگر هم باشد یک مشت ایرانی به اون سایت هجوم اوردن و رای دادن و اصلا در ویکیپدیا اسمی از گلشیفته نیست خودتون ببینید

سپاس بابت اطلاع رسانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد