از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

۱۲ میلیون دختر و پسر ایرانی آماده ازدواج هستند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ میلیون نفر از دختران ۱۸ تا ۲۵ سال و پسران ۲۱ تا ۲۷ سال جمعیت مجردان آماده ازدواج هستند.
محمدجواد حاج‌علی‌اکبری شامگاه پنج شنبه در نخستین نشست هم‌اندیشی اساتید و فعالان فرهنگی کشور پیرامون ازدواج در مشهد افزود: با وجود رشد هشت درصدی ازدواج در سال جاری پیش‌بینی می شود حدود ۹۴۰ هزار نفر تا پایان امسال ازدواج کنند.
وی تصریح کرد: اگر ما به رقم ۵/۱ میلیون ازدواج در سال برسیم از بحران گذشته‌ایم.
رئیس سازمان ملی جوانان افزود: ما در زمینه ترویج ازدواج و توسعه تاسیس خانواده نیازمند نهضت هستیم و باید در این زمینه همه آنهایی که دارای ظرفیتی در این راستا هستند به میدان بیایند.

وی با تاکید بر اینکه تنها مشکل ازدواج امروز مسکن و اشتغال نیست، افزود: اینها می‌توانند بخشی از مشکلات به حساب بیایند اما دلایل ازدواج نکردن، منحصر به اینها نیست.
رئیس سازمان ملی جوانان تصریح کرد: یکی از کلیدهای سند چشم‌انداز کشور نهاد خانواده مستحکم است که باید برای دستیابی به آن برنامه‌های کشور با محوریت خانواده نوشته شود.
وی اظهار داشت: در صورت نداشتن تدابیر لازم پیرامون مبحث مهم ازدواج جوانان کشور در چند سال آینده با بحران در این ارتباط مواجه خواهیم شد و امروز زنگ هشدار آن به صدا درآمده است.
معاون رئیس جمهور با تشریح اینکه آرامش و سکینه‌ای که بشریت برای رشد همه ‌جانبه خود می‌خواهد در بستر خانواده فراهم می‌شود افزود: امروز چیزی که در کشور با عنوان شبیخون فرهنگی از آن یاد می‌شود به دنبال از بین بردن استحکام خانواده‌ است که در سایه آن مشکلات زیادی ایجاد می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد