از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

کولاک جانشین رضازاده در جام باشگاه ها

کولاک جانشین رضازاده در جام باشگاه ها؛

حسینی رکورد آسیا و جهان را شکست

سعید علی حسینی

وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم مناطق نفت خیز جنوب کشورمان ضمن کسب عنوان قهرمانی رقابتهای جام باشگاههای آسیا، رکوردهای یکضرب، دو ضرب و مجموع جوانان آسیا و جهان را ارتقا بخشید.

به نقل از ایپنا، رقابتهای وزنه برداری دسته فوق سنگین جام باشگاههای آسیا(رده سنی جوانان) روز دوشنبه در گویانگ کره جنوبی پیگیری شد که طی آن سعید علی حسینی از تیم مناطق نفت خیز جنوب ضمن کسب عنوان قهرمانی و 3 مدال طلای این دسته، حدنصابهای یکضرب، دو ضرب و مجموع جوانان آسیا و جهان را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشید.

علی حسینی در یکضرب با بالای سر بردن وزنه 205 کیلوگرمی رکورد جوانان آسیا را که با 187 کیلوگرم متعلق به حسین رضازاده بود 18 کیلوگرم و رکورد جوانان جهان را که با 197 کیلوگرم متعلق به پیسارف از روسیه بود 8 کیلو بهبود بخشید.

وی در دو ضرب نیز با مهار وزنه 241 کیلوگرم رکورد جوانان آسیا و جهان را به ترتیب 13 و یک کیلوگرم جابجا کرد. رکورد دو ضرب آسیا تا پیش از این با 228 کیلوگرم در دستان حسین رضازاده بود و رکورد جوانان جهان هم با 240 کیلوگرم به آرتم اوداچیم از اوکراین اختصاص داشت.

این وزنه بردار با آتیه اردبیلی کشورمان همچنین با مجموع 446 کیلوگرم توانست رکورد جوانان آسیا که با 415 کیلوگرم به رضازاده اختصاص داشت 31 کیلوگرم و رکورد جوانان جهان را که با 430 کیلوگرم به آرتم اوداچیم از اوکراین اختصاص داشت 16 کیلوگرم ارتقا دهد. 

 

برگرفته از سایت تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد