از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

نیایش

خدای من  
 شیطان ریسمانش را بر گردنم انداخته بی پروا می کشد 
 چشمانم به آسمان توست که نجاتم دهی و به ساحل آرامشم برسانی 
 و تو ای مهربانم 
 با آنکه می دانی بزودی نفسم دوباره به دامان شیطان می کشاندم  
باز هم یاریم میکنی 
 و باز هم و باز هم ...
  
و من بنده شرمسار تو ام ای خالق مهربان من  
به خاطر آن گلهایی که به یاد تو در قلبم کاشته ام 
 از گناهان این بنده کوچک که از روی نادانی انجام داده است در گذر  
و از شر وسوسه آن که از خود رانده ای در امان دار 
 و فرشته همراهم را که به امر تو حافظم بوده است مقام والا عنایت کن 
 و مرا از صالحان قرار ده 
 آنسان که دلم به یاد تو و دوستدارانت آرام گیرد 
 و نفس نفسم پاکیزه شود به برکت قطره اشک گوشه چشمم 
 ای بی همتای شکست ناپذیر من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد