از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

نیایش

خدای مهربان من  
همه از تو میخواهند افزون بر آنچه بخشیده ای 
 من از تو میخواهم مرا به آنچه داشته ای مصون دار 
 
 خدای من 
 قدرت ادراک عطا نمودی 
 مرا از ابراز آن حقیقت که نباید بگویم 
 در حالی که می فهم محافظت کن 
 
 خدای من 
 مرا در برابر آنچه باید بگویم 
 اما از سرزنش کننده گان میترسم مصون دار 
 
 خدایا 
 دست من را در لحظات تنهایی بگیر 
 که آن که از خود رانده ای به دنیاییم وارد نشود 
 
 و  
پناه میبرم به تو 
 از شر سرزنش کنندگان و نادانان 
 
 و  
پناه میبرم به تو  
مبادم که شیطان کارهای خوبم را در نظرم بد جلوه دهد 
 و کارهای بدم را در نظرم خوب  
 
خدای من 
 کمکم کن بنده ای از من به تو پناه نبرد  
 
خدای من 
 پناه گاهی جز تو نمیشناسم  
 
مهربانم 
 دستگیری به جز تو ندارم 
 
 خدایا 
 مرا به خودم یکه و تنها وا مگذار ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد