از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

بی شرمی

بی شرمی

داخل تاکسی کنار یک پسر و دختر نشستم. پسر و دختر هم هیچ رابطه ای با هم نداشتند و کاملا معلوم بود که همدیگر رو نمی شناسند. بعد از چند دقیقه که نشسته بودم و به آدما و ماشینای توی خیابون نگاه می کردم صحنه ای رو دیدم که واقعا داشتم دیوونه می شدم. پسره کم کم داشت به دختره نزدیک تر می شد و خودش رو بیشتر و بیشتر به دختر نزدیک تر می کرد. دختره هم هی خودشو به در نزدیک می کرد و سعی می کرد خودشو از دست دست درازی های بی شرمانه ی پسر رها کنه. منم چنان حالم بد شده بود که کم مونده بود پسره رو خفه کنم. ولی نتونستم با خودم کنار بیام و  زود از ماشین پیاده شدم. ولی تو فکر این موندم که چرا دختر از ماشین پیاده نمیشه که دیدم یه کم جلوتر با حالت عصبانیت از ماشین پیاده شد.

من نمی دونم این عقده های جنسی نسل من کی تمام خواهد شد. من واقعا نمی دانم یک انسان با چه رویی می تواند این چنین بی شرمانه آن هم داخل تاکسی به کسی دست درازی یا تجاوز کند.محدودیت های اجتمایی و جنسی این چنین یک جوان را بی شرم و گستاخ می کند طوری که آدم از انسان بودن خودش خجالت می کشد. این محدودیت ها باعث شده جوانان ایرانی فکری جز سکس و جنس مخالف و فیلم های آن چنینی نداشته باشند. فیلم های هنری جهان را مانند "چشمان باز بسته" اثر استنلی کوبریک ، "رویا بینان" اثر برناردو برتولوچی و خیلی آثار دیگر را به خاطر صحنه های برهنگی و سکسی ببیند و ماهواره را به خاطر کانال های پور نو نگاه کنند و اینترنت و "گوگل" را مملو از جستجوهای سکسی خود کنند. واقعا دلم برای نسل خودم می سوزد نسلی که اسیر بتی شده به نام جنس مخالف، نسلی که به دانشگاه می رود که هم کلاسش جنس مخالفش باشد. نسلی که عاشق حریم خصوصی دیگران است، نسلی که فاجعه ی فیلم خصوصی یکی از بازیگران تلویزیون که به "زهره" معروف شد را به بار آورد. نسلی که فقط به فکر مدل موی سر خود است نه به فکر عقیده و تفکر خود.

منبع : وبلاگ از پشت پنجره

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود قره چلو شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://mahmoud-language

برو یه ره

جانم ؟!؟!؟!؟!؟

پائیز سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.paiz.ir

بله آقا تجاوز شاخ و دم که نداره.
اینم یکی از بدبختی های ما ایرانیهاست.
متاسفانه...

متاسفانه بعضیها نمیخواهند درک کنند که نتیجه محدودیت بیش از حد چیزی جز این نخواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد