از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

خدایا مرا ببخش!

خدایا مرا ببخش!
جرج بوش

به گزارش فارس، "جرج بوش" که به اذعان بسیاری از کارشناسان و بسیاری از نظرسنجی‌ها بدترین رئیس‌جمهور آمریکا از ابتدا تاکنون است در مصاحبه‌ای با سازمان تاریخ‌نگاری صوتی آمریکا "استوری کر" تصریح کرد، دوست دارد مردم جهان از او در مقام کسی یاد کنند که 50 میلیون انسان را آزاد کرده و در تحقق صلح یاری کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری مصری «الشرق الاوسط»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با سازمان "استوری کر" که این مصاحبه را "دورو بوش" خواهر جرج بوش به نمایندگی از سازمان مذکور با برادر خود انجام داده است، گفت "پس از رسیدن به منصب ریاست‌جمهوری آمریکا، عادت کرده است هر روز به انجیل مراجعه کند زیرا آرامش را در ایمان یافته است و ایمان نیز به انسان قدرت می‌بخشد".

جرج بوش رئیس‌جمهور آمریکا که با نگاهی به 8 سال ریاست‌جمهوری خود دو جنگ عراق و افغانستان را خونین‌ترین مراحل ریاست خود می‌بیند در این مصاحبه تصریح کرد "به خوبی درک می‌کند که انسانی است که غرق گناه است و از خدا می‌خواهد که او را ببخشد".

بنابراین باید خدا را سپاس گفت که جرج بوش، "عشق بی‌دریغ" را از پدر خود به ارث برده است زیرا اگر چیزی غیر از آن به او رسیده بود آنگاه خدا می‌دانست چه بر روزگار مردم جهان به ویژه مردم خاورمیانه می‌آمد!

بنا بر این گزارش، بوش در این مصاحبه ادعا کرده است ((آنچه از پدرش به ارث برده است «عشق بی‌ دریغ» است که به واسطه آن توانسته است در دنیای سیاست فعال باشد بی‌آنکه اصول خود را زیر پا بگذارد)).

جرج بوش

خبرگزاری الشرق الاوسط در گزارش خود به نقل از موسسه تاریخ‌ نگار "استوری کر" افزود: جرج بوش در این مصاحبه همکاران خود را در جهان سیاست به پایبندی به ایمان و عقیده در سطحی کلی سفارش می‌کند.

چهل و سومین رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل عملکرد 8 ساله خود در جنگ‌افروزی و حمایت سرسختانه خود از رژیم‌صهیونیستی در نوع خود بی‌نظیر است تصریح کرده است که "وی هیچ‌گاه روح خود را به دنیای سیاست نفروخته است و کاخ سفید را با همان اصول و عقایدی ترک خواهد کرد که با همان عقاید پا به آنجا گذاشته بود".

جرج بوش در این مصاحبه مدعی شده است که "وی مردم را برای اینکه به یکدیگر خدمت کنند، بسیج کرده و مبارزه با بیماری ایدز و مالاریا را در مناطقی مانند آفریقا رهبری کرده است.

جرج بوش در تاریخ 20 ژانویه پست ریاست‌جمهوری آمریکا را با تمام بدبختی‌ها و مصیبت‌های به جا گذاشته در 8 سال ریاست‌جمهوری خود در آمریکا و جهان به "باراک اوباما" که در انتخابات ریاست‌جمهوری 4 نوامبر گذشته به پیروزی رسید، تحویل خواهد داد و به تاریخ خواهد پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد