از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

مهران مدیری مهمان ویژه همسر رئیس جمهوری عراق!!

همسر جلال طالبانی رئیس جمهور عراق این دعوت را به منظور آشنا شدن با توانایی های این هنرمند انجام داده است ضمن آنکه قرار است از توانایی های «مهران مدیری» استفاده و...
       
   

در حالی که چندی قبل کنسرت بزرگ مهران مدیری به همراه گروه موسیقی «دارکوب» لغو شد، او این روزها خود را برای سفر به عراق آماده می‌کند که به دعوت همسر جلال طالبانی رئیس جمهور این کشور برای بازدید از منطقه کردستان صورت گرفته است. او البته این روزها به شدت درگیر ساخت پروژه جدید خود با نام موقت «مرد دو هزار چهره» است که قرار است نوروز ۸۸ به عنوان سریال نوروزی پخش شود، اما خبرگزاری فارس گزارش داده است او این دعوت را پذیرفته و هم اکنون مشغول فراهم کردن مقدمات سفر است. «هیرو ابراهیم احمد»، همسر جلال طالبانی رئیس جمهور عراق این دعوت را به منظور آشنا شدن با توانایی های این هنرمند انجام داده است ضمن آنکه قرار است از توانایی های «مهران مدیری» استفاده و بهره برداری شده و همچنین هنرمندان دو کشور ارتباط نزدیک تری را با همدیگر برقرار کنند و مهم تر اینکه با فرهنگ ایرانی آشنا شوند. شباهت فرهنگی مردم این منطقه با مردم ایران و علاقه ای که به هنرمندان و خوانندگان ایرانی دارند نیز دلیل دیگر این دعوت از سوی «هیرو ابراهیم احمد» است.
همسر رئیس جمهور عراق پیش از مدیری هنرمندان دیگری همچون «محمدرضا شجریان»، «همایون شجریان»، «شهرام ناظری و گروه کامکارها» و گروه موزیک آوا را به منطقه کردستان عراق که از جمله مناطق امن و آرام این کشور محسوب می‌شود دعوت کرده و این دعوت از سوی آنها اجابت شده بوده است.
هم اکنون «هیرو ابراهیم احمد» در تدارک ارسال دعوتنامه رسمی‌برای مدیری است. مدیری بعد از کارگردانی مجموعه های نوروزی «جایزه بزرگ» و «مرد هزار چهره» قصد دارد امسال سومین مجموعه نوروزی خود را با نام موقت «مرد دو هزار چهره» بسازد. این مجموعه در ادامه «مرد هزار چهره» ساخته می‌شود و مدیری ایفای نقش اصلی آن را به عهده دارد. مدیری در «مرد دو هزار چهره» در یک موقعیت جدید قرار می‌گیرد. این مجموعه در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای تهیه می‌شود و قرار است مشاغلی غیر از آنچه در «مرد هزار چهره» بود به شوخی گرفته شود. گفته می‌شد مدیری قصد دارد یک فیلم سینمایی بسازد اما او باز هم به تلویزیون برگشت تا یک مجموعه طنز تولید کند. انتشار آلبومی‌ که مجوز اجرای کنسرتش را نگرفت، «مدیری» را بیش از هر زمان دیگری فعال کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد