از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

استقبال باشکوه از مهدوی کیا در هامبورگ

استقبال باشکوه از مهدوی کیا در هامبورگ

مهدوی کیا

هافبک ایرانی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت با اشاره به اینکه انتظار استقبال با شکوه تماشاگران هامبورگی را نداشته است،گفت: تشویق های آنها بلندتر از زمانی بود که در هامبورگ بازی می کردم و این موضوع برایم بسیار جالب بود.

مهدی مهدوی کیا در مورد شکست اینتراخت برابر هامبورگ گفت: بازی خوبی را برابر تیم میزبان انجام دادیم اما متاسفانه روی یک غافلگیری دروازه ما باز شد. ضمن اینکه اگر بازیکنان تیم دقت بیشتری به خرج می دادند خصوصا در دقیقه 90 که مهاجم ما موقعیت تک به تک را از دست داد، می توانستیم با حداقل امتیاز که حقمان بود، زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی در گفتگو با مهر،با بیان اینکه قصد نداشت هیچ انتقامی از هامبورگی ها بگیرد، در مورد بازگشتش به ورزشگاهی که هفت سال در آن بازی می کرد، ادامه داد: سال پیش به دلیل مصدومیت نتوانستم به هامبورگ بیایم اما برایم بسیار جالب بود که پس از یکسال و نیم در ورزشگاهی بازی کردم که خاطرات زیادی از آن داشتم.

هافبک ایرانی تیم اینتراخت در مورد برخورد تماشاگران هامبورگ با وی افزود: تماشاگران از زمانیکه وارد زمین شدم، من را که بازیکن حریف بودم به شدت تشویق کردند و استقبال باشکوهی از من داشتند، حتی اگر بگویم تشویق های آنها بلندتر و بیشتر از زمانی بود که در هامبورگ بازی می کردم، دروغ نگفته ام. این مساله برایم عجیب، غیر منتظره و ارزشمند بود و به آن افتخار کردم زیرا آنها هنوز من را جزو بازیکنان محبوب خود می دانستند.

مهدوی کیا در مورد احتمال بازگشتش به این تیم اظهار داشت: نه ، زیرا با اینتراخت قرارداد دارم و به عنوان یک بازیکن حرفه ای به قراردادم پایبندم. حتی در میان آنهمه تشویق بیش از گذشته تلاش کردم تا بتوانم برای اینتراخت بازیکن مفیدی باشم.

بازیکن پیشین تیم هامبورگ در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که در روز پیش از این دیدار در ترکیب اصلی تیم قرار نداشت اما ناگهان به عنوان بازیکن اصلی برای اینتراخت به میدان رفت، تاکید کرد: در مسابقه با بوخوم توانستم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم، ضمن اینکه در طول هفته هم حضور موثری در تمرینات داشتم تا در نهایت رضایت سرمربی تیم را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنم.

مهدوی کیا سومین اسطوره تیم فوتبال هامبورگ

وی با بیان اینکه در تعطیلات نیم فصل به ایران سفر نمی کند، در پاسخ به این سوال که دلیل انتقادات اخیر رسانه های آلمانی از وی چه بوده است؟ افزود: 10 سال است که در فوتبال آلمان بازی می کنم و با هیچ کس مشکل نداشته ام اما وقتی یک بازیکن به دلیل مصدومیت یا مسائل دیگر به میدان نمی رود، این مسائل را در موردش مطرح می کنند.

هافبک اینتراخت اضافه کرد: مطمئن باشید در نیم فصل دوم با تلاش مضاعف در تمرینات و مسابقات شرکت می کنم تا همه بدانند فرقی نکرده ام و بسیار با انگیزه تر از گذشته بازی می کنم تا به این شکل به چنین مسائلی پایان بخشم.

مهدوی کیا  در مورد مشکلی که برای هاشمیان در تیم بوخوم رخ داده است، تاکید کرد: در فوتبال این طبیعی است که هزاران بار بازیکنان علیه سرمربی تیم و یا برعکس صحبت می کنند ولی چون وضعیت بوخوم بحرانی است این مصاحبه را تا حدودی بزرگ کرده اند ولی قطعا مشکل وحید با این باشگاه حل می شود و وی در نیم فصل دوم همانند گذشته به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار برای بوخوم به میدان می رود.

هافبک شماره 2 تیم فوتبال کشورمان در ادامه در مورد عملکرد تیم ایران برابر امارات هم خاطر نشان کرد: آن روز، روز بد تیم ایران بود که هر تیم فوتبال هر چند وقت یکبار اسیر آن می شود. من هم در آن دیدار مانند اکثر بازیکنان ایران عملکرد خوبی نداشتم ولی مطمئن باشید یک امتیاز آن مسابقه در روزهای پایانی این مرحله کمک بزرگ به تیم ملی خواهد کرد.

وی در مورد دیدار آینده تیم ملی برابر کره جنوبی تصریح کرد: این یک دیدار مهم و سرنوشت ساز برای تیم ملی است.  آنها فعلا صدرنشین این گروه هستند ولی ما باید آنها را در تهران شکست دهیم تا ضمن صعود به صدرجدول، شرایطمان را برای صعود به جام جهانی هموارتر کنیم.

مهدوی کیا در پایان گفت: تیم ایران در دو بازی آینده خود دو دیدار مهم برابر کره جنوبی و عربستان در ورزشگاه خانگی دارد که کسب امتیاز لازم در آن دو دیدار می تواند قدم بزرگ و بلندی برای صعود ایران به جام جهانی باشد. 

 

برگرفته از سایت تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد