از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

هدیه جالب صالح اعلا به فردوسی‌پور!!

 
شب گذشته برنامه دو قدم مانده به صبح در حالی دقایق پایانی خود را سپری کرد که مجری نام آشنای این برنامه در لحظات پایانی برنامه اجرای آن را به عادل فردوسی‌‏پور تقدیم کرد.

محمد صالح اعلا به رسم همیشگی برنامه دو قدم مانده به صبح که تقدیم کردن اجرا به یکی از بزرگان است، اجرای شب گذشته را با این سخن به تهیه کننده برنامه نود تقدیم کرد: اجرای امشب را با احترام به مجری توانا، کاربلد و مفسر بزرگ ورزشی کشور عادل فردوسی‌‏پور و خانواده‌‏اش تقدیم می‌‏کنم. 

حمایت محمد صالح اعلا از عادل فردوسی‌‏پور در حالی انجام شد که برنامه شب گذشته نود حال و هوایی غیر عادی داشت.

به دنبال منازعات هفته گذشته مجری برنامه نود با سخنگوی سازمان تربیت بدنی، حواشی زیادی برای این برنامه پربیننده ایجاد شده بود که حتی عادل فردوسی‌‏پور از صحبت کردن در خصوص آن منع شده بود.

به همین دلیل برنامه شب گذشته نود تحت‌‏الشعاع اقدام سازمان تربیت بدنی در راستای منوط کردن مصاحبه تلوزیونی دست اندرکاران ورزش به اخذ مجوز از رئیس سازمان تربیت بدنی و همچنین منع مسئولان صدا و سیما برای مطرح شدن این موضوع در برنامه نود، قرار گرفته بود.

در همین رابطه شب گذشته به شکل عجیبی سیستم SMS برنامه نود مختل شده بود که این موضوع شائبه عمدی بودن این کار از سوی مخابرات به جهت همکاری با سازمان تربیت بدنی را بوجود آورده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد