از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

زندگی منشوری است در حرکت دوار.....

 
زندگی منشوری است در حرکت دوار  
 منشوری که پرتو پر شکوه خلقت  
با رنگهای بدیع و دلفریبش  
آنرا دوشت داشتنی، خیال انگیز و پرشور ساخته است. 

 

این مجموعه دریچه ای است بسوی داستان زندگی .....

حتما یادتون اومد که این چیه؟ تیراژ ابتدایی سریال داستان زندگی (هانیکو)،  پس از سالها امشب پیداش کردم . گفتم این حس قشنگ رو با هم شریک بشیم. و با هم گوش بدیم.


دانلود کنید(968 کیلو بایت)

سالهای دور از خانهاوشین سریالی با خاطرات خوب

نظرات 12 + ارسال نظر
محمود جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

2mim جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارید.
خیلی استفاده کردم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
حتما بازم میام تا از مطالب قشنگتون استفاده کنم.
اگه مایل هستید که باهم تبادل لینک داشته باشیم وبلاگ منو با نام .::میدونم چی میخوای,اینجا هست!::. لینک کنید و به من هم خبر بدید تا سریع شما رو لینک کنم. خیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم.
خوشحال میشم که شما هم به وبلاگ من سر بزنیدو نظرتون رو بگید .
ممنونم

مهداد سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://tanhaei57.blogfa.com

سلام یه سر بهم بزن نگرانتم البته اگه هنوزم میای به وبت

سلام
خیلی کم وقت میکنم به وبلاگم سر بزنم
میشه گفت هم شرمنده دوستانم هم شرمنده وبلاگم
اما به هر حال از اینکه نگرانمی سپاس
شاد باشید

سرباز ج فراموش شده وطن جمعه 30 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 02:51 ق.ظ

ای کاش بدنیا نمی امدم ای کاش روزی بیاد همه شادباشن تواین عمر کم همه خوب زندگی کنن ماهم خوب زندگی کنیم فقط شعار شعارشعار ندهند

سلام بر سرباز عزیز وطن
بین خودمون باشه یاد پستهای زنجیره ای افتادم در شبهای سرد و برفی که از بس کمبود خواب داشتیم ایستاده خوابمان می برد
اما یه چیزی بگم
هیچ خوشی و هیچ ناخوشی ، همیشگی نیست
آخه خداوند خودش می فرماید : ان مع العسر یسرا
به راستی که با هر دشواری ، آسانی است
الان حدود بیست ساله سربازیم تمام شده و زندگی مثل برق و باد داره میگذره
به هر حال امیدوارم سربازی را با سلامتی و کوله باری از تجربیات تمام کنی و به کانون گرم خانواده برگردی
در مورد اینکه فرمودی ای کاش زندگی به کام دل همه باشه باید بگم منم با این آرزویت هم رای و همدل هستم . ان شاء الله که چنین شود
خوش باشی رفیق

نسرین چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:29 ق.ظ

تیتراژ سریال‌هانیکو نبود تیتراژ سریال اوشین بودش

سلام و سپاس بابت تذکرتون
زندگی باشید

رضایی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:51 ب.ظ http://carinoshop.com

سلام ای کاش ویدیو این کارتون قدیمی رو هم میذاشتی
بنده در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت میکنم خوشحال میشم به سایت carinoshop.com من هم سری بزنید .

کارتون نبود . سریال بود جانا
در ضمن خدا به کاسبیتون برکت بده

نازی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 04:24 ب.ظ

تیتراژ هانیکو بود نه اوشین

ممنون از تذکرتون . چشم اصلاح میکنم

آرین یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:23 ب.ظ

این واسه هانیکو بود که شبکه 2 میداد نه برا او‌شین

چشم اصلاح می کنم . ممنون که متذکر شدید

Amin جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام.عزیز اون متن مال سریال داستان زندگیه نه مال اوشین.

چشم اصلاح می کنم . ممنون که متذکر شدید

علی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام
با احترام این دیالوگ: زندگی منشوریست در حرکت دوار برای سریال زندگی (هانیکو) هست اشتباه نوشتین لطفا اصلاح شود

چشم اصلاح می کنم . ممنون که متذکر شدید

مش قنبر دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 08:09 ق.ظ

این دکلمه مربوط به سریال هانیکو بود نه اوشین گفتم که گفته باشم

چشم اصلاح می کنم . ممنون که متذکر شدید

سید پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:53 ق.ظ

به نام خدا سلام علیکم
بنده آقا و سادات هستم و* چله زیارت عاشورا به روش آیت الله حق شناس انجام وظیفه میکنم، برای هر کسی انجام دادم، حاجت روا شدن الحمدالله رب العالمین
*همه چله ها رو در حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا«ع» انجام وظیفه میکنم*
با تضمین معتبر سوگندنامه کتبی
#نماز و روزه و ختم قرآن استیجاری برای اموات انجام وظیفه میکنم با مبلغ هدیه خیلی کم و با تضمین معتبر سوگندنامه کتبی#
نمازها و ختم قرآن در حرم مطهر انجام وظیفه میکنم
هدیه نماز یکساله کامل با قرائت صحیح عربی: ۵٠٠ هزارتومان
هدیه روزه یکماهه با آداب صحیح روزه داری: ۵٠٠ هزارتومان
هدیه ختم کل قرآن: ۲٠٠ هزارتومان
٠۹۳۶۶۸۳۶۳۸۷ سید

قبل از هر چیز از خداوند برای جمیع مومنین و غیر مومنین ، شعور و عقل و منطق و برای شما هم افتادن در طریق انسانیت و انصاف و دینداری راستین را آرزومندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد