از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

هر ثانیه، 1200 پیامک! آمار فوق‌العاده برنامه نود


برنامه نود شب گذشته به رکورد قابل توجهی در دریافت پیامک ها دست یافت که در نوع خود بی نظیر است.
برنامه ورزشی «نود» در حالی روی آنتن شبکه سه سیما رفت که هفته های گذشته، جنجال های متعددی در مورد آن بوجود آمده بود و حتی شایعه تعطیلی آن نیز به گوش می‌رسید.

در حالی که هفته گذشته نیز برنامه «نود» به مجری گری عادل فردوسی پور، یکی از بی روح ترین و آرام ترین شب‌هایش را با قطعی سرویس پیامک اش گذراند که شواهد حاکی از آن است که برنامه امشب «نود» به یک برنامه بی نظیر در تاریخ سیمای جمهوری اسلامی‌ایران تبدیل خواهد شد.

پیشتر به گوش می‌رسید که فردوسی پور قصد دارد تا روند همیشگی «نود» را در این برنامه ادامه دهد و نظرسنجی خود درباره «عملکرد برنامه نود» را که هفته گذشته از انجام آن منصرف شد، برگزار نماید؛ ظاهرا وی از حمایت کامل مدیران رسانه ملی نیز در این راستا برخوردار است و ارگان رسمی‌این سازمان از تدابیر ویژه مسئولان برای «نود» امشب خبر داده بودند.

حدود دو میلیون و 239 هزار نفر به «نود» پیامک زدند که حدود یک میلیون و 600 هزار نفر آنها موافق رویکرد این برنامه بوده‌اند؛ این رکورد در حالی است که «نود» به یک رکورد بی نظیر در تاریخ برنامه های تلویزیونی ایران و حتی جهان دست بیاید و مویدی بر رضایت مردم جهت ادامه «نود» با همین رویکرد فعلی است، امری که مسئولین صدا و سیما نیز برای نیل به آن، تدابیر ویژه ای اندیشیده بودند و ظاهرا به بار نشسته است.

به طور میانگین، هر ثانیه 1200 پیامک به برنامه «نود» ارسال شد.

گفتنی است رکورد قبلی برنامه فردوسی پور، یک میلیون و 597 هزار پیامک بوده است که در برنامه امشب «نود» شکسته شد.

فردوسی پور در ابتدای برنامه با اشاره به مشکل هفته گذشته سرور دریافت پیامک های «نود» از آماده بودن چند سرور دیگر در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی خبر داد.
 
منبع: fardanews.com

نظرات 1 + ارسال نظر
رهام سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ http://roham1384.blogsky.com

سلام
دم همه که sms فرستادن گرم .............

٪۱۰۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد