از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

فردوسی‌پور: این رکورد در گینس ثبت شود

مردم به نود آری گفتند/ فردوسی‌پور: این رکورد در گینس ثبت شود

فردوسی پور در این برنامه چندین بار از حمایت مطبوعات و اقشار مختلف مردم از برنامه نود تشکر کرد و البته با قرائت متنی اعلام کرد که حمایت برخی رسانه‌های خارجی از این برنامه یک «سوءاستفاده سیاسی» است.

آفتاب: برنامه تلویزیونی «نود» با طرح پرسش «آیا با رویکرد برنامه نود موافقید»؟ از مخاطبان خود دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب،‌ رکورد ارسال پیامک به یک برنامه تلویزیونی دوشنبه شب شکست و دو میلیون و یکصد و سی هزار تن در نظر سنجی برنامه نود شرکت کردند که از این میان 97 درصد موافقت خود را با این برنامه اعلام و تنها سه درصد نظر مخالف خود را نسبت به این برنامه ابراز کردند. 

ارسال پیامک به این برنامه به حدی شدت گرفته و بی سابقه بود که عادل فردوسی پور،‌ با ابراز شگفتی از حمایت گسترده مخاطبان از برنامه‌اش رکورد ارسال پیامک را قابل ثبت در کتاب «گینس» دانست. 

فردوسی پور در این برنامه چندین

افرادی هستند که ممکن است بیکار باشند و علیرغم داشتن چند مسئولیت مختلف، این وقت را داشته باشند که به بررسی تمام این یک میلیون شماره بپردازند....

 
بار از حمایت مطبوعات و اقشار مختلف مردم از برنامه نود تشکر کرد و البته با قرائت متنی اعلام کرد که حمایت برخی رسانه‌های خارجی از این برنامه یک «سوءاستفاده سیاسی» است.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه این هفته نود، به تشریح سیستم آنالیز پیامک‌های دریافتی از بینندگان این برنامه پرداخت و گفت: «جزئیات سرنوشت تک تک پیامک‌هایی که به برنامه نود ارسال می‌شود در دیتابیس سامانه پیامک برنامه نود موجود است».

فردوسی پور افزود: «به عنوان مثال در برنامه چند هفته قبل برنامه نود که غلامحسین پیروانی میهمان برنامه بود، حدود یک میلیون و پانصد هزار پیامک به برنامه ارسال شد، که در صورتی که افرادی شک و شبهه‌ای در مورد این پیامک‌ها دارند، نود می‌تواند ریز تمام شماره تلفن‌ها را در اختیار این افراد قرار دهد».
 
فروسی پور خاطر نشان کرد: «به نظر می‌رسد، افرادی هستند که ممکن است بیکار باشند و علیرغم داشتن چند مسئولیت مختلف، این وقت را داشته باشند که به بررسی تمام این یک میلیون شماره بپردازند»!
 

برگرفته از سایت آفتاب نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد