از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

سوال درباره مدرک رحیمی به وزیر علوم ارسال شد

نماینده شهرضا هیئت رئیسه مجلس، سوال اینجانب از وزیر علوم درباره صحت مدرک تحصیلی معاون پارلمانی رئیس جمهور را برای زاهدی ارسال کرده است.
 

فارس: نماینده شهرضا هیئت رئیسه مجلس، سوال اینجانب از وزیر علوم درباره صحت مدرک تحصیلی معاون پارلمانی رئیس جمهور را برای زاهدی ارسال کرده است.

عوض حیدرپور نماینده شهرضا در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان صبح امروز محمدرضا رحیمی معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور که گفته بود سوال درباره مدرک تحصیلی اینجانب غیرقانونی است، گفت: مجلس باید تشخیص دهد که این سوال قانونی است یا غیر قانونی و برای چه رحیمی چنین حرفی زده است. اینجانب به عنوان یک نماینده از وزیر علوم در خصوص صحت مدرک تحصیلی رحیمی سوال پرسیدم و با تقدیم آن سوال به هیئت رئیسه مجلس خواستار پیگیری آن شدم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه در صورت اثبات عدم صحت مدرک تحصیلی رحیمی و جعلی بودن مدرک وی، آیا شما در این زمینه از رئیس جمهور هم سوال خواهید کرد یا نه گفت: تصمیم در این باره وظیفه رئیس جمهور است.

نماینده شهرضا با اشاره به بخشی از سخنان رحیمی مبنی بر اینکه «آیا مشکل مملکت فقط مدرک تحصیلی من است»، گفت: نمایندگان به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنند و کاری به این ندارند که این مسئله از نظر وی مشکل مملکت است یا نه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد