از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

آخرین حرف‌های ‌اعدامی‌ها پیش از مرگ!

دوست دارید بدانید اعدامی‌ها آخرین کلامشان پیش از مرگ چیست؟ 

آن چه مسلم است این که همه انسان‌ها در آخرین لحظات عمرشان حرف‌هایی برای گفتن دارند اما این که این حرف‌ها در چه شرایط و موقعیتی ‌بر زبان‌ها رانده می‌شود نیز بر نوع سخنان تأثیر می‌گذارد. 

شبکه ترو تی وی ‌در گزارشی ضمن ارائه نمونه‌هایی از آخرین صحبت‌های افراد اعدامی بیش از مرگ به ریشه یابی علل ارتکاب جرم مورد بررسی پرداخته است.

 

نمونه سخنان اعدامی‌ها 

مردی گفته بود: " از خانواده‌ام می‌خواهم مراقب یکدیگر باشند و همه آن‌ها را دوست دارم".

دیگری گفته: "‌این سرنوشت است این زندگی است من در انتظار شما هستم اما شما مرا فراموش کنید".

یک مرد سیاهپوست: "‌پدر مرا به خانه ات ببر من برای رفتن حاضرم".

مردی سفید‌پوست: "‌ای مرگ شتاب کن".

مردی سفید‌پوست: "‌من گناهکارم و مجازاتم مرگ است پس ای شاهدان زنده مردنم را به نظاره بنشینید".

مرد قاتل: "‌چهره قربانیم را هرگز فراموش نمی‌کنم لبخند او در ذهنم است پس بهتر است به سوی او بشتابم".

مادری که فرزندش را کشته بود: "‌فرزندم تورا دوست دارم. نمی‌خواستم بمیری‌. منتظر باش که به تو می‌پیوندم".

قاتلی جوان: "‌شیطان در کمین است. مراقب باشید در وجودتان رخنه نکند تا به سرنوشت من دچار شوید".

قاتل یک نوزاد: "‌چه می‌توانم بگویم مگر من به انسانی که کشتم پیش از مرگ مجال سخن دادم پس حقی برای ادای کلام ندارم".

مردی سیاهپوست: "بی گناهم و شاید روزی این راز فاش شود اما با قلبی مطمئن از بی‌گناهی‌ام به سوی مرگ می‌روم".
 
 
منبع: ayandenews.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد