از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

بازتاب sms به برنامه 90 در سایت‌های خارجی

در آخرین نظرسنجی برنامه نود بیش از 97 درصد از رای دهندگان با تحریم این برنامه تلویزیونی مخالفت کردند. 

به گزارش فارس و به نقل از ترند آذربایجان، برنامه تلویزیونی 90 شب گذشته با حال و هوایی متفاوت آغاز شد و تا بامداد امروز ادامه داشت تا رای گیری درباره بودن یا نبودن آن میان مردم ایران مطرح شود و آنها رای مثبت یا منفی بدهند.  

 

با توجه به درگیری فدراسیون فوتبال ایران و برنامه 90 نظرسنجی با sms انجام شد و مردم ایران دوشنبه شب به ادامه فعالیت آن رای دادند. عادل فردوسی پور، مجری برنامه 90 با توجه به انتقادهایی که در ماه جاری به نحوه مدیریت مدیران داشته به شدت مورد حمله قرار گرفت و این برخوردها تا حدی پیش رفت که این برنامه تلویزیونی در آستانه تحریم قرار گرفت.  

با توجه به درگیری‌هایی که میان تنی چند از مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال با برنامه 90 به وجود آمده بود، شمار زیادی از مردم ایران برای تماشای برنامه شب گذشته بی صبرانه انتظار کشیدند. بیش از 97 درصد sms مردم این بود که برنامه 90 به کارش ادامه دهد؛ چون موافق آن هستند. 

با وجود آنکه این برنامه تلویزیونی در آخرین ساعت روز اجرا شد، اما بیش از 2 میلیون نفر در کوتاه ترین زمان ممکن در مسابقه پیامک شرکت کردند و بین سازمان تربیت بدنی، فدراسیون فوتبال و برنامه 90 به این برنامه تلویزیونی رای دادند.  

گفتنی است غیر از پرند آذربایجان، سایت‌های خبری این کامینگ و سیتی زن کانادا، تاپ نیوز هندوستان و چند سایت آسیایی و اروپایی بازتاب این برنامه را منتشر کردند.  

سایت اخبار آذربایجان نیز با انتشار بخشی از صحبت‌های عادل فردوسی پور نوشت: این رای گیری نشان داد مردم برنامه 90 را دوست دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد