از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

باج خواهی اینترنتی از دختر جوان

مواظب  باشید !!!!  

.

باج خواهی اینترنتی از دختر جوان 

ختری که از سوی پسری جوان مورد باج خواهی اینترنتی قرار گرفته و به انتشار عکس های خصوصی اش تهدید شده بود با شکایت از این پسر خواستار مجازات او شد. چندی قبل این دختر به دادسرای ناحیه 4 تهران مراجعه کرد و گفت؛ یکی از سرگرمی های من چت کردن در اینترنت است. دو هفته قبل که طبق عادت همیشگی در چت روم مشغول گفت وگو با افراد مختلفی بودم با پسر جوانی به نام آرش آشنا شدم. او حرف های جذابی می زد و با چرب زبانی توانست توجه مرا نسبت به خودش جلب کند. پس از چند مرتبه چت کردن آرش از من خواست برای اینکه راحت تر با هم ارتباط داشته باشیم و بیشتر با هم آشنا شویم شماره منزل و محل کارم را به او بدهم. من ابتدا با این خواسته اش مخالفت کردم و به او گفتم فقط حاضرم از طریق اینترنت با وی در ارتباط باشم اما پس از چند روز حرف های فریبنده آرش باعث شد شماره خانه مان را به او بدهم. در مدت کوتاهی که از آشنایی ام با آرش می گذشت او چندین مرتبه با من تماس گرفت. این دختر ادامه داد؛ رابطه مان به همین شیوه ادامه داشت تا اینکه یک شب که مشغول چت کردن بودیم و از طریق وب کم نیز همدیگر را می دیدیم مرا مجبور به انجام کارهای غیراخلاقی کرد. چند دقیقه از این موضوع گذشته بود که او دو قطعه عکس که به گفته خودش با فتوشاپ آنها را تهیه کرده بود برایم فرستاد. آن عکس ها مرا در وضعیت بسیار زننده یی نشان می داد و شماره منزل مان نیز زیر عکس ها درج شده بود. پس از آن بود که متوجه نیت شوم او شدم. آرش پس از آن از من خواست برایش شارژ موبایل اعتباری بخرم و تهدید کرد اگر این کار را نکنم عکس ها را منتشر می کند. تا مدتی به این بهانه که حقوق نگرفتم و پول ندارم او را معطل کردم اما در چند روز گذشته او تهدیدهایش را جدی تر کرد، من هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.در پی ثبت اظهارات این دختر پرونده به جریان افتاد و تحقیقات آغاز شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد