از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

تعلل بیمارستان از دانشجوی زنده «مرده» ساخت!

 حالا هی بگین بیمارستانهای ایران بدهستن !!

 

 

بازپرس جنایی تهران گفت: تعلل بیمارستان در تشکیل و ارسال پرونده پزشکی دانشجوی 22 ساله باعث شد پرونده وی در قالب فوت به دادسرا ارجاع شود در صورتی که وی زنده است.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس،‌ صبح روز 7 بهمن امسال مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد از طریق مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از وقوع سقوط مشکوک یک جوان از ساختمان با خبر شدند.
مأموران با حضور در محل دریافتند،جوان 22 ساله‌ای که دانشجوی دانشگاه تهران بوده است از طبقه چهارم خوابگاه سقوط و فوت کرده است.

روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد دوستان این فرد مدعی‌اند زمانی که برای بیدار کردن وی از خواب به اطاقش رفته‌اند متوجه شده‌اند که وی از نرده‌های پنجره آویزان شده است.
وی ادامه داد: تحقیقات از مسئولان خوابگاه نشان داد این فرد شب قبل به واسطه مصرف تعداد زیادی قرص خواب‌آور بیهوش شده و پس از رسیدن به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی سلامت خود را به دست آورده است.
روشن گفت: تحقیقات درباره علت اصلی و چگونگی فوت این جوان دانشجو آغاز شد تا اینکه مشخص شد این فرد مشکلات روحی داشته و دست به این اقدام زده است.
وی افزود: در طول چند روز پس از مرگ این جوان اظهارات ضد و نقیضی عنوان شد که این فرد فوت نکرده است و اقدامات درمانی در خصوص وی در حال انجام است که هیچ کدام از اینها به دلیل عدم ارسال پرونده پزشکی وی در آن زمان تائید نشد.
وی ادامه داد: بعد از آن اعلام شد که این فرد دانشجو دچار مرگ مغزی شده و وی را به اطاق عمل برده‌اند تا اعضای وی را به نیازمندان اهدا کنند. در صورتی که به محض شروع عمل جراحی، وی به سطح هوشیاری بالایی رسیده و همین امر باعث شده تا عمل پیوند متوقف شود و به جای آن بر روی وی عمل احیا انجام دهند.
بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: بیمارستان پس از این موظف بوده تا پرونده سلامت وی را به بازپرسی ارجاع دهد در صورتی که از این اقدام خودداری کرده و به همین دلیل پرونده این فرد به صورت مرده در دست پیگیری قرار گرفته است.
تحقیقات این پرونده برای بررسی اظهارات شهود هنوز ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد