از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

دختر چینی برای یافتن شوهر چه کارهایی که نکرد!!


یک دختر چینی بیش از 1200 مایل را با دوچرخه پیمود تا همسر مناسبی برای خود پیدا کند.

«وی جیامینگ» 25 ساله یک ماه پیش، از شهر «گوانگ ژو» در جنوب چین برای جمع‌آوری اعانه با دوچرخه به راه افتاد و امیدوار بود با این کار مشهور شود و بدین ترتیب بتواند همسر مناسبی برای خود پیدا کند. او می‌‌گوید: «در جامعه ما که همه گرفتار شغل خود هستند، پیدا کردن همسر خوب و ایده‌آل کار سختی است من هم گرفتار کارهایم هستم و همه عمر خود را صرف درس خواندن و قبول شدن در مراحل مختلف تحصیلی کرده‌ام.»

خانم وی از ماه اکتبر شغل خود را که مشاوره مالیاتی بود، رها کرد تا برای این سفر تحت تعلیم قرار بگیرد. او می‌‌خواست با این اقدام از سراسر چین کمک‌های مالی برای کمک به زنان بی‌خانمان جمع‌آوری کند. او انتظار داشت وقتی در انتهای سفر به شانگهای می‌‌رسد، حداقل سی جوان ایده‌آل برای ازدواج به استقبال او بیایند ولی متاسفانه تنها دو نفر به دیدن او رفتند.

او می‌‌گوید: «احساس کردم یک بازنده‌ام و سردرگم شده بودم ولی حالا که فکر می‌‌کنم، می‌‌بینم این موضوع عجیب نیست و خیلی‌ها از اینکه در میان جمع از کسی خواستگاری کنند، معذب هستند».

وی، پیش از این در وب‌سایت شخصی خود این اطلاعیه را اعلام کرده بود و به گفته خودش بیش از هزار نفر در محل مقرر حاضر شدند. شرایط شوهر آینده خانم وی به این صورت اعلام شده بود: «حقوق ماهیانه بیشتر از 1500 یورو، داشتن یک یا چند آپارتمان و دست کم 165 سانتی‌متر قد».
 
منبع: bazyab.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد