از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

ت.ج.ا.و.ز به زنان عراقی و استفاده از آن‌ها در حملات انتحاری

 وقتی که اسلام هم بازیچه میشه!!

 

 

زنی که مظنون به استفاده از 80 زن دیگر برای حملات انتحاری است، اعتراف کرد ترتیبی می‌داد تا به زنان ت.ج.ا.و.ز شود و به این روش  او قادر بود قربانیان را متقاعد کند که شهادت تنها راه خلاصی از این ننگ است.

samira-jassam
زنی 51 ساله به نام سمیرا جاسم که توسط پلیس عراق دستگیر شد، به طراحی ده‌ها حمله و استفاده از زنان در این حملات اقرار کرده است.
در فیلمی که توسط پلیس منتشر شد، او شرح می‌دهد که در این زنان آمادگی ذهنی برای حملات انتحاری ایجاد می‌کرد، آن‌ها را در اختیار تروریست‌هایی که بمب‌ها را تهیه می‌کردند قرار می‌داد و سپس آن‌ها را به سوی اهداف مورد نظر می‌فرستاد.
در بسیاری از مناطق عراق از جمله استان دیاله که بافت سنتی دارد،‌ قربانیان ت.ج.ا.و.ز توسط خانواده‌هایشان طرد شده و از اجتماع بیرون رانده می‌شوند.
سرلشکر قاسم عطا شرح می‌دهد: «سمیرا جاسم معروف به ام‌المومنین را که به دست داشتن در سواستفاده از 80 زن متهم است، دستگیر کردیم. او ضمن اعتراف به این قبیل فعالیت‌ها، تایید کرده است که 28 سوقصد در یکی از پناهگاه‌های تروریست‌ها به وقوع پیوسته است.»
جاسم در 21 ژانویه بازداشت شد. گفته می‌شود او با گروه شورشی انصار‌السنت در ارتباط بوده است.
دو مورد از حملاتی که او مسئولیتشان را پذیرفته است در استان دیاله در مرکز عراق رخ داد که یکی از ناامن‌ترین مناطق این کشور است.
مقامات ارتش آمریکا می‌گویند در سال 2008  دست‌کم 36 تروریست انتحاری زن در 32 مورد بمب‌گذاری دست داشته‌اند.
عموماً به زنان اجازه داده می‌شود بدون بررسی بدنی از پست‌های بازرسی عبور کنند که این موضوع فرصت مناسبی برای پنهان کردن مواد منفجره زیر لباس‌هایشان فراهم آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد