از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

«آنجلینا جولی» و یک کار خیرخواهانه دیگر


«آنجلینا جولی» بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار و سفیر صلح سازمان ملل متحد، پنج‌شنبه گذشته با حضوردر کمپ پناهندگی «بن مای نای سوی» در مرز برمه و تایلند از کشور تایلند درخواست کرده است تا به پناهندگان اهل برمه ساکن این کشور آزادی‌های بیشتری بدهد.

در این کمپ بین 116 تا 135 هزار نفر پناهجو زندگی سختی را پشت سر می‌گذارند.

بنا بر اعلام آسوشیتدپرس، آنجلینا جولی در این دیدار با بیان اینکه: از آنجایی که به نظر نمی‌رسد این پناهندگان در آینده نزدیک بتوانند به برمه بازگردند، او از دولت تایلند خواسته است تا امکاناتی بوجود بیاورند تا این پناهندگان بتوانند با پیدا کردن مشاغلی در خارج از کمپ پناهندگی با اتکا به خود، زندگی مستقلی را آغاز کنند.

آنجلینا جولی در طول مدت دیدار خود از «بن مای نای سوی» ابراز امیدواری کرد که مقامات و دولت تایلند، فرایند رسیدگی به شرایط و وضعیت این پناهندگان را تسریع بخشد.

آنجلینا جولی، سال‌های گذشته نیز فعالیت‌های ارزنده‌ای در زمینه‌های نیکوکاری و حمایت از حقوق بشر انجام داده است وی که سفیر افتخاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگی نیز است، سال پیش هم در اقدامی مشابه از اردوگاه 1200 عراقی مستقر در مرز سوریه که به دلیل جنگ در حال ترک کشور خود بودند، بازدید کرد.
 
منبع: isna.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد