از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

رها (سیمین بهبهانی)

رها

نبسته ام به کس دل
نبسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من

ز من هر آن که او دور
چو دل به سینه نزدیک
به من هر آنکه نزدیک
از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی
نه باده در سبویی
که تر کنم گلویی
به یاد آشنا من

ستاره ها نهفته
در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من
هوای گریه با من

نظرات 2 + ارسال نظر
ماه پیشونی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.0on-ghadima.blogfa.com


امروز را برای ابراز احساس به عزیزت غنیمت بشمار شاید فردا احساسی باشد ولی عزیزی نباشد.

سلام عزیزم
خوشحال میشم بهم سر بزنی و جواب سوالی رو که توی پست 13 نوشتم و بهم بگی
بی صبرانه منتظر نظر قشنگت هستم
زود بیا عزیزم

سلام

چشم ، حتما

حامد دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.taram2020.ir

سلام من دنبال این شعر زیبا بودم میخواستم شاعرش رو هم بشناسم
دوست عزیزم ممنون که کمکم کردی
راستی به من سر بزنی خوشحال میشم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد