از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

مردی که در مقابل مجلس خودسوزی کرد زنده است؛ او معتاد نیست

بازپرس جنایی اعتیاد مردی که در مقابل مجلس خودسوزی کرده بود را کذب قلمداد کرد و گفت: این فرد هنوز زنده است و در بیمارستان بستری است.

صبح روز شنبه مأموران کلانتری 109 بهارستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از خودسوزی یک مرد میانسال در حوالی مجلس شورای اسلامی با خبر شدند.
مأموران با حضور در محل دریافتند مرد میانسال 45 ساله‌ای به دلیل نامعلومی با ریختن بنزین بر روی خودش خودسوزی کرده است اما فوت نکرده و به بیمارستان منتقل شده است.
روشن بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات آغاز شد تا اینکه مشخص شد این فرد در بیمارستان مطهری بستری شده اما هنوز فوت نکرده است.


وی ادامه داد: با درج این خبر در برخی از محافل خبری اطلاعات اشتباهی در خصوص اعتیاد این فرد مطرح شد در حالی که این فرد به هیچ عنوان معتاد نبوده است.
وی افزود: این فرد در طول مدت سال جاری 2 بار دیگر به مسئولان مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده و در هر بار مراجعه تنها خواسته وی اشتغال به کار بوده است.
روشن گفت: فرزندان این فرد مدعی شده‌اند پدرشان به دلیل نداشتن کار از عهده مخارج خانه بر نمی‌آمده و با مراجعه به مسئولان مجلس قصد داشته تا بتواند مشکلات خود را حل کند.
وی افزود: افراد خیری که قصد کمک به این خانواده را دارند می‌توانند با مراجعه به بیمارستان مطهری به خانواده این فرد کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد