از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

دیوان محاسبات خواستار دفاع از خود مقابل احمدی‏نژاد

دیوان محاسبات کل کشور در نامه‌ای به مدیر شبکه یک سیما با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس جمهور در خصوص گزارش دیوان محاسبات...
 

به گزارش فارس، دیوان محاسبات کل کشور در نامه‌ای به مدیر شبکه یک سیما با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس جمهور در خصوص گزارش دیوان محاسبات مبنی بر عدم واریز یک میلیارد و 58 میلیون دلار به حساب ذخیره ارزی یا خزانه‌داری کل کشور، خواستار حضور در برنامه مشابه تلویزیونی شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای برازش

مدیریت شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

در پی مصاحبه شامگاه سه شنبه ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد در شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پیرامون فعالیت‌های قوه مجریه که اشاراتی نیز در ارتباط با عدم واریز یک میلیارد و 58 میلیون دلار به حساب ذخیره ارزی یا خزانه داری کل کشور و تهیه گزارشات رسیدگی و تفریغ بودجه توسط دیوان محاسبات کشور داشتند، این سخنان باعث ایجاد شبهه در نحوه انجام وظایف قانونی دیوان و کارکنان خدوم این نهاد که جایگاه قانون اساسی دارد،‌ شده است.

لطفا دستور فرمائید مقدمات حضور مسئولان دیوان برای شرکت در برنامه مشابه تلویزیونی را فراهم آورند،‌ تا افکار عمومی در جریان فرایند واقعی رسیدگی‌ها که مبتنی بر دقت،‌ صحت و مبنای قانونی،‌ مطابق اصل 55 قانون اساسی و قوانین موضوعه دارد،‌ قرار گیرند.

امید آن داریم این برنامه تلویزیونی بتواند در سایه طرح دیدگاه‌های کارشناسی و ارائه اطلاعات و اسناد شفاف، سرنوشت یک میلیارد و 58 میلیون دلار و بیش از چهار هزار مورد انحراف (در حوزه اعتبارات، ‌دریافت‌ها، تبصره‌ها) از احکام قانون بودجه 85 که درنتیجه تهیه گزارش تفریغ سال مذکور شناسایی شده است،‌ برای افکار عمومی روشن سازد.

 

گردآوری: گروه سبک خبر سیمرغ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد