از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

اعترافات یک معتاد شیشه:هنگام قتل انگار در حال پنبه زدن بودم!

یک معتاد شیشه که دوست نزدیکش را به طرزی فجیع با واردکردن 27 ضربه چاقو به قتل رسانده و خودروی او را به مبلغ 150 هزار تومان فروخته بود، اعتراف کرد که...
  
یک معتاد شیشه که دوست نزدیکش را به طرزی فجیع با واردکردن 27 ضربه چاقو به قتل رسانده و خودروی او را به مبلغ 150 هزار تومان فروخته بود، اعتراف کرد که پیش از قتل، همه مردم را کوتوله می دید، هنگامی که ضربه های چاقو را می زد انگار در حال پنبه زدن بود و از فواره زدن خون لذت می برد.

به گزارش ایسنا ، قاتل این اظهارات را پس از آن بیان کرد که صبح روز یکشنبه 28 بهمن سال جاری ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان طی تماسی با قاضی حسین اصغرزاده بازپرس کشیک قتل پایتخت، وی را در جریان به قتل رسیدن مردی 33 ساله به نام رضا در منزلش واقع در شهرک چشمه قرار دادند.

در بررسی‌های اولیه، مشخص شد مقتول که مدیر یک آژانس بوده، روز حادثه به همراه دوستش به اسم صادق در خانه بوده و جسدش روز یکشنبه توسط بچه‌هایش کشف شده است.

بازپرس پس از حضور در صحنه جنایت در حالی با جسد مقتول مواجه شد که در حالت خواب از ناحیه‌ پشت و پهلو مورد اصابت 27 ضربه چاقو قرار گرفته بود و شواهد حاکی از آن بود که هیچ فرصت دفاعی نداشته است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که صادق روز شنبه بعد از بازگشت از منزل رضا مقداری پول از خانه برداشته و پس از خداحافظی از همسر و فرزندش، با اتومبیل مقتول متواری شده است.

با صدور دستور قضایی بازپرس ویژه قتل تهران، صادق به عنوان مظنون به جنایت تحت پیگرد قرار گرفت و نهایتا روز گذشته با ردیابی‌های پلیسی، مخفیگاه او در زرندیه‌ ساوه کشف شد.

این متهم که اتومبیل پراید مقتول را به مبلغ 150 هزار تومان به فردی فروخته بود، مورد ظن خریدار خودرو قرار گرفت که با اطلاع موضوع به ماموران انتظامی ساوه و قرار صوری متهم با خریدار پراید، صادق از سوی ماموران پلیس بازداشت شد.

اعترافات تکان دهنده

این متهم 38 ساله صبح امروز با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران پس از اعتراف به قتل در مقابل قاضی اصغرزاده به تشریح جنایت پرداخت و گفت: من راننده بازیگران سینما هستم. با رضا از شش سال قبل دوست شدم و با هم از حدود یک سال پیش شیشه مصرف می‌کردیم. از جمعه شب تا صبح شنبه در خانه رضا شیشه کشیدیم. ساعت 5:30 صبح با یکی دیگر از دوستانمان به اسم سیامک از خانه رضا خارج شدیم تا یکی از مسافرهای خصوصی او را به مهرآباد ببریم. نزدیک ساعت هفت به خانه برگشتیم. رضا گفت که خسته است و به همین خاطر از من خواست بچه‌هایش را به مدرسه ببرم و در مسیر برگشت، دوباره شیشه تهیه کنم. من هم دو فرزند رضا را به مدرسه بردم و بعد به خیابان هاشمی رفتم تا از فردی به اسم داوود شیشه بخرم. رضا خواسته بود که یک گرم شیشه بگیرم اما چون نمی‌خواستم خودم مصرف کنم، برایش یک سوت کامل به مبلغ ده هزار تومان خریدم. به شدت دچار توهم بودم. همه آدم‌ها را در کوچه و خیابان به صورت کوتوله می‌دیدم. وقتی به خانه برگشتم، رضا گیر داد که چرا کم خریده‌ام. هر چه قدر می‌گفتم من نمی‌خواهم بکشم، باز حرف خودش را می‌زد. سر همین موضوع درگیری‌مان بالا گرفت تا این‌که شروع به فحاشی کرد. من هم از شدت عصبانیت یک جک ماشین را که همانجا بود برداشتم و سه ضربه محکم به سرش وارد کردم.

وی افزود: فکر کنم با همان سه ضربه مرد. بعد چاقویی 20 سانتی را که مال خودش بود برداشتم و شروع به زدن ضربات متعدد کردم. وقتی چاقو را در بدنش فرو می‌کردم و خون فواره می‌زد، لذت می‌بردم. انگار در حال زدن پنبه بودم. آن قدر این کار را ادامه دادم تا این‌که نوک چاقو در کمرش گیر کرد. همان موقع ناگهان به خودم آمدم. فورا لحاف را روی او کشیدم. ترسیده بودم. چون ماشینم مقابل آژانس بود، دنبال ماشین خودم نرفتم. ماشین رضا را برداشتم تا بروم و خودم را بکشم. قرص و مواد هم مصرف کردم اما نمی‌دانم چرا نمردم.

صادق در پاسخ به این سوال بازپرس که «آیا انگیزه جنایت صرفا فحاشی مقتول بود و از قبل دلخوری نداشتی؟» گفت: من و رضا مثل برادر بودیم. هیچ کینه‌ای نداشتم. نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم.

وی اضافه کرد: چون مادرم اهل ساوه است، آن منطقه را می‌شناسم. بعد از قتل به آن سمت رفتم. پس از آنکه نتوانستم خودکشی کنم، به سمت یکی از امامزاده‌های آن اطراف راه افتادم. در بین راه فردی را دیدم که با من هم‌مسیر بود. از حالم پرسید و وقتی فهمید حال خوبی ندارم، پشت فرمان نشست و با هم به یک کارخانه رفتیم. در آنجا تریاک کشیدیم. بعد ماشین را 150 هزار تومان به او فروختم. او هم ظاهرا بعد از رفتن من، مشکوک شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده که به همین دلیل دستگیر شدم.

در پی اعترافات تکان‌دهنده این متهم، بازپرس ویژه قتل تهران برای وی به اتهام قتل، سرقت و مصرف مواد مخدر قرار بازداشت موقت صادر کرد و پرونده را جهت تکمیل تحقیقات با صدور دستورات قضایی لازم در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران قرار داد.

 

منبع:jamejamonline.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد