از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

ورزشگاه آزادی ترسناک ترین ورزشگاه خاورمیانه

بنابر گزارش سایت گل ورزشگاه صدهزار نفری آزادی در میان 10 ورزشگاه برتر در خاورمیانه به عنوان ترسناک‌ترین انتخاب شد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس، و به نقل از سایت گل؛ برای انتخاب ورزشگاه‌هایی که به لحاظ جو موجود در آنها جزء رعب‌آور ترین‌ها محسوب می‌شود و حمایت تماشاگران با هیجان و تعصب خاصی در مسابقات بر آنها حاکم می‌شود، ورزشگاه آزادی به عنوان ترسناک‌ترین ورزشگاه معرفی شد.
جواد نکونام، هافبک تیم فوتبال ایران قبل از سفر تیم ملی کره جنوبی به تهران، خطاب به بازیکن منچستریونایتد چنین گفته بود: پارک جی‌سونگ باید بداند که آزادی فقط یک ورزشگاه نیست بلکه تجربه یک فضای جدید محسوب می‌شود.

نکونام به بازیکن منچستری تیم کره جنوبی گوشزد کرده که هرگز چنین جوی را که در تهران می‌بیند تجربه نکرده است. بدون شک آن صحبت‌های نکونام یک شوخی با پارک جی‌سونگ نبود.
جان دوئردن نویسنده این گزارش در ادامه مطلب نوشت: هر تیم آسیایی که بخواهد در یک مسابقه حساس در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد، بدون شک در جوی که تحت تاثیر کوه‌های البرز قرار گرفته کار سختی را تجربه خواهد کرد. چون بیش از صد هزار تماشاگر هوادار فضایی را حاکم می‌کند که فقط چنین فضای رعب‌آوری به خودشان تعلق دارد.

10 ورزشگاه برتر خاورمیانه در زمینه وحشتناک بودن جو آنها به شرح زیر است:
آزادی تهران( ایران) گلورابونک کارلو (جاکارتای اندونزی)،‌ لانه پرنده (پکن - چین)، استادیوم جی‌جو جام جهانی (جی‌جو کره جنوبی)، ورزشگاه ملی جابر الاحمد (کویت)،ورزشگاه سایتاما (ژاپن)، ورزشگاه سالت لیک (کلکته- هند)، ورزشگاه جهانی سئول( سئول -کره جنوبی )، ورزشگاه سلطان بن فهد (ریاض عربستان سعودی ) و ورزشگاه تودوروکی (کاوازاکی - ژاپن).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد