از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

هبوط - دکتر شریعتی

هبوط

 

مرا کسی نساخت ، خدا ساخت ؛

نه آن چنان که " کسی می خواست " ،

که من کسی نداشتم .

کسم خدا بود ، کس بی کسان .

او بود که مرا ساخت آن چنان که خودش خواست .

نه از من پرسید و نه از آن " من دیگر " م .

من یک گل بی صاحب بودم .

مرا از روح خود در آن دمید .

و بر روی خاک و در زیر آفتاب ،

تنها رهایم کرد .

 " مرا به خودم واگذاشت " .

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

خیلی جالب بود. ممنون.

سلام علی جون

منم فکر می کنم همه حرفای دکتر جای تامل دارند .

راستی از اینکه به وبلاگ من سر میزنی و نظر میدی ممنون .

موفق باشی

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد