از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

پشت پرده قطع برنامه های زنده عمو پورنگ

پشت پرده قطع برنامه های زنده عمو پورنگ

ر یکی از برنامه ها یک کودک خردسال در ارتباط تلفنی عروسک خود را به یکی از مسئولان و مدیران مشهور تشبیه می کند و یا اینکه کودکی دیگر از مسائل خصوصی و پشت پرده زندگی خانواده خود حرف می زند و در نهایت نتیجه این می شود که عمو پورنگ پس از هفت سال در نوروز 88 برنامه نخواهد داشت.

پخش برنامه های زنده در صدا و سیما  همواره سختی ها و مشکلات خاص خود را دارد که بایستی تدابیری برای رفع آنها و افزایش برنامه هایی زنده با مشارکت واقعی مردم و به دور از حواشی فرمایشی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار جهان نیوز: تداخل خطوط و به روی آنتن رفتن صداها و صحبتهای نامربوط، قطع ارتباط، بر زبان راندن مطالب و سخنان نادرست و یا حتی موهن و سخیف و نیز بیان انتقادات تند و تیز از عملکرد برخی مدیران و مسئولان از جمله مصائبی است که تولید کنندگان برنامه های زنده همواره با انها روبرو بوده و با آن دست به گریبانند. اما این موضوع در برنامه های کودک جنبه خنده دارتر و جالب تری پیدا می کند.

عمو پورنگ که به یقین محبوب ترین مجری تلویزیونی در میان کودکان به شمار می رود نیز از این آسیب ها در امان نمانده و بنا بر اعلام تهیه کننده برنامه های عمو پورنگ، این برنامه ها دیگر به صورت زنده اجرا نمی شود. هر چند تهیه کننده برنامه های داریوش فرضیائی ( عمو پورنگ) گفته که شایعاتی که در زمینه برخی مسائل پیش آمده این سری از برنامه ها بر سر زبان ها افتاده نادرست بوده و دخالتی در قطع پخش زنده آن ندارد اما شنیده های خبرنگار جهان از منابع موثق حاکی از آنست که گاف های کودکان پشت خط تلفن در کارهای عمو پورنگ محبوب نقشی عمده در قطع پخش زنده آن دارد.

این گزارش می افزاید، در یکی از این برنامه ها یک کودک خردسال در ارتباط تلفنی عروسک خود را به یکی از مسئولان و مدیران مشهور تشبیه می کند و یا اینکه کودکی دیگر از مسائل خصوصی و پشت پرده زندگی خانواده خود حرف می زند و در نهایت، نتیجه این می شود که به دلیل تلفات زیاد مادی و معنوی این گونه برنامه های زنده به خصوص در گروه کودک و نوجوان، عمو پورنگ پس از هفت سال در نوروز 88 برنامه نخواهد داشت و برنامه های آتی وی نیز ضبطی بوده و هفته ای یک بار به صورت غیر زنده بر روی آنتن خواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد