از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

دل من

دل من دیگه خطا نکن

با غریبه ها وفا نکن

زندگی رو باختی دل من

مردم و شناختی دل من

تا به کی سراپا حقیقتی

تا به کی خراب محبتی

همنشین این و اون شدی

خسته و پریش و خون شدی

دشت بخت تو کویر شده

مرغ آرزوت اسیر شده

روبروت سراب پشت سر خراب

ساکت و صبوری دل من

مثل بوف کوری دل من

زندگی رو باختی دل من

مردم و شناختی دل من

دل من دیگه خطا نکن

با غریبه ها وفا نکن

زندگی رو باختی دل من

مردم و شناختی دل من

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر فیس نمایی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.facenamatarh.ir

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی؟
اومدم یه چت روم توپ با یه عالمه بچه های خوب بهت معرفی کنم.
خوشحال میشم زودی بیاییییییییییییییییییییییییییییییییی
منتظرتیمااااااااااااااااااااااا ما به دوستی با تو احتیاج داریم
همه بچه های فیس نما منتظرتن
دووووووووووووووست داریم
بوس بوس بوس
بای

محمد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام دوست عزیز از وبلاگت خیلی خوشم اومد واقعا عالیه گفتم یه نظری هم بدم من تصمیم گرفتم یه راه کسب در امد اینترنتی رو به شما آموزش بدم اگر مایلید میتونید همه روزه از ساعت12 ظهرالی 5عصر به من ایمیل بدی
Samsong.1377@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد