از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

در عشقبــازی آدم تـرســو نمـــی برد

از ارتبــاط قبلی امـان بـو نمی برد

من باختم به خاطر تو! او نمی برد

در من هنوز جرات ابراز عشق نیست

در عشقبــازی آدم تـرســو نمـــی برد

از بس زیاد هست که زیبایی تو را

رفتــارهای زشت تو از رو نمی برد

چیـزی به غیر بوی تو در باد اینچنین

دست مرا گرفته به هرسو نمی برد

جوری دلم شکسته که این خرده شیشه را

از زیـــر دست و پـــای تـــو جـــارو نمـــی برد

آنقدر پیش همسر خود عطر می زنی

تا کــه از عشق قبلی تو بــو نمی برد  

 

علیرضا الیاسی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://ali-hort.blogsky.com/

درود بر شما

آیا تا به حال قصد داشته‌اید واژه‌های کتاب 504 واژه‌ی مطلقن ضروری (504 absolutely essential words) را بخوانید و به طور کامل و برای همیشه معنی آن‌ها را به خاطر بسپارید؟ آیا در این کار کاملن موفق بوده‌اید؟

.....
اگر از مطالب وبلاگم راضی هستید آن را لینک کنید و به من خبر بدهید. من نیز شما را لینک خواهم کرد.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد