از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

از هر دری سخنی ...

خدایا ! تا خدائیش باش ...

شام آخر


سـال ها  دل  گرو  مِهــــر گُل  روی تو بود

سال ها در سر من ، عطر خوش بوی تو بود

 

جان دل خسته‌ی من غرق به  سرداب زمان

سال ها بنــد دلـم ، سلسلـه ی  موی  تو بود

 

قلب  آشفته ی  من  ، از  نفـس افتاد ،  دمی

که غضب  در نگه  و نرگس  مینوی تو بود

 

یاد آن لحظه  به  خیر ، شام  وداع  من و تو

چه  طربناک  شبی ؛ در خم  گیسوی تو بود

 

منِ   دل مرده  ،  تویی  آب   حیــات   ابدی

جان  من مات  تن و آن رخ  دلجوی تو  بود

 

یاد  آن پنجره  و  کوچه ی  پر عشق به  خیر

چشم  مشتاق دلم ، هر شبه  بر سوی  تو بود

 

تویی آن  کعبه ی  مقصود  و  دلم عابر مست

خسته پا جان حزین ،هر شبه  ره پوی تو بود

 

زهره خاموش شده  رو به افول آن همه عشق

سال ها  ماه  شبش ، پرتو  آن  روی  تو  بود

 

زهره طغیانی

نظرات 1 + ارسال نظر
سایت ستاپ سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://sitesetup.ir/

دوست وبلاگ نویس گرامی سلام.
«سایت ستاپ» آماده‌ی ارائه خدمات در زمینه های زیر برای وبلاگ نویسان هست:
1.طراحی قالب سفارشی حرفه ای
2. طراحی هیدر
3. طراحی بنر تبلیغاتی متحرک
و ...
از نمونه کارهای ما دیدن کرده و تعرفه های طراحی ما را با دیگران مقایسه فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد